Po aktualizacji oprogramowania telewizor z platformą Android TV działa nieprawidłowo.
- W razie występowania opisanych poniżej problemów, w pierwszej kolejności należy wypróbować te procedury rozwiązań .
- Regularnie występują przerwy w dźwięku
- Telewizor przełącza się w tryb demonstracyjny
- Przewodnik po programach nie pojawia się lub jest nieaktualny
- Nie można dokonać nagrania (*)
- Nagrane tytuły zniknęły z listy tytułów (*)
(*) Funkcja nagrywania jest dostępna tylko w niektórych modelach oraz w niektórych krajach/regionach.
- Jeśli wykonanie czynności 1 nie wyeliminuje problemu lub jeśli występują inne problemy: Problem ten można spróbować rozwiązać, odłączając zasilanie lub przywracając ustawienia fabryczne. Spróbuj zresetować telewizor zgodnie z poniższym opisem. Resetowanie i przywracanie ustawień fabrycznych telewizora z platformą Android TV
Przykłady problemów po aktualizacji:
- Systematyczne uruchamianie się na nowo.
- Telewizor nie włącza się.
- Migająca kontrolka LED.
- Występuje błąd sieci.
- Nie są widoczne kanały.
- Nie jest rozpoznawany podłączony dysk twardy.
- W obrazie nagrywanym na zewnętrzny dysk twardy występują zakłócenia.
- Brak dźwięku lub brak obrazu.
- Pilot nie działa.
- Telewizor zawiesza się.
- Telewizor działa nieprawidłowo, niestabilnie itp.
Jeśli problem pozostanie nierozwiązany pomimo zresetowania telewizora lub przywrócenia w nim ustawień fabrycznych, konieczna może być naprawa w serwisie.
Do klientów, których problem pozostał nierozwiązany pomimo zresetowania telewizora:
Uprzejmie prosimy o pomoc polegającą na udzieleniu odpowiedzi na poniższe pytanie.
Przekazane odpowiedzi posłużą do doskonalenia naszych produktów i obsługi klienta.
*Zgłoszenia pozostaną bez odpowiedzi. Dziękujemy za zrozumienie.