Problemy z siecią lub błąd sieci uniemożliwiają oglądanie na telewizorze materiałów z Internetu.
Aby rozwiązać problem, wykonaj poniższe czynności. Po wykonaniu każdej z nich sprawdź, czy nadal występuje błąd.
UWAGI:
- W wymienionych poniżej przypadkach serwis może być czasowo wyłączony. Ponów próbę oglądania po odczekaniu jakiegoś czasu.
-
- Błąd występuje tylko przy odtwarzaniu określonych filmów
- Pojawia się komunikat Funkcja niedostępna lub Brak dostępu do serwisu w obecnej chwili.
Procedura rozwiązywania problemu
-
Sprawdź, czy wyświetlany jest kod błędu.
Przy próbie wyświetlenia lub odświeżenia materiału z Internetu występuje błąd - Upewnij się, że telewizor jest połączony z Internetem.
UWAGA: Czynność tę należy pominąć, jeśli wcześniej wykonana została diagnostyka sieci.
Nie można podłączyć telewizora BRAVIA do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci. -
Odśwież zawartość internetową. (telewizory bez platformy Android TV)
UWAGA: Procedura zależy od modelu telewizora. Szczegółowych informacji należy szukać w instrukcji obsługi telewizora.- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Sieć lub Konfiguracja sieci.
- Wybierz opcję Odśwież zawartość internetową.
-
Zaktualizuj oprogramowanie telewizora do najnowszej wersji.
Telewizory z platformą Android TV
Inne telewizory -
Zresetuj telewizor przez odłączenie zasilania.
Telewizory z platformą Android TV
Inne telewizory - Zresetuj modem kablowy lub router.
- Na 30 sekund wyłącz przewód zasilający modemu lub routera z gniazdka sieci energetycznej.
- Z powrotem włącz przewód zasilający do gniazdka sieci energetycznej i zaczekaj, aż migające lampki zasygnalizują zakończenie rozruchu modemu lub routera.
- Przywracanie fabrycznych ustawień telewizora.
Telewizory z platformą Android TV
Inne telewizory
Jeżeli problem pozostanie nierozwiązany, zapoznaj się z poniższymi informacjami:
- Jeśli połączenie Wi-Fi jest niestabilne: Przerwy w sygnale Wi-Fi lub zrywanie połączenia.
- Problemy mogą występować po stronie operatora serwisu sieciowego. Sprawdź sytuację operatora.
Serwisy sieciowe / aplikacje: wiadomości i problemy