Na ekranie urządzenia zgodnego z funkcją kopii lustrzanej ekranu lub Wi-Fi Direct nie pojawia się urządzenie BRAVIA
Jeżeli urządzenie BRAVIA nie jest wyświetlane na ekranie urządzenia zgodnego z funkcją kopii lustrzanej ekranu lub Wi-Fi Direct, zapoznaj się z poniższymi rozwiązaniami:
Jeśli urządzenie jest zgodne z funkcją kopii lustrzanej ekranu
Upewnij się, że wejście telewizora jest ustawione na Kopia lustrzana ekranu .
Jeśli urządzenie jest zgodne z with Wi-Fi Direct
- Dla modeli na rok 2014:
Upewnij się, że opcje Built-in Wi-Fi (Wbudowana sieć Wi-Fi) i Wi-Fi Direct w telewizorze są ustawione na On (Włącz). Ustawienia te można zmienić w menu telewizora. - Dla telewizorów z platformą Android TV:
W następujący sposób sprawdź, czy opcja Wi-Fi Direct jest ustawiona na On (Włącz): -
- Naciśnij przycisk Home na pilocie i wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Network (Sieć) w kategorii NETWORK & ACCESSORIES (Sieć i akcesoria).
- Wybierz opcję Wi-Fi Direct.
- Wybierz opcję On (Włącz).
Po sprawdzeniu wybierz opcję Wi-Fi Direct Settings (Ustawienia Wi-Fi Direct).
Jeśli wykonanie powyższej procedury nie rozwiąże problemu, wykonaj następujące czynności:
- Dla modeli na rok 2014:
-
- Upewnij się, że do połączenia między telewizorem a routerem bezprzewodowym (punktem dostępu) nie jest używany kanał częstotliwości 12 lub 13. Jeżeli do komunikacji służy jeden z tych kanałów bezprzewodowych, telewizor BRAVIA nie pojawi się na liście kompatybilnych urządzeń.
UWAGA: W sprawie pomocy w weryfikacji tego ustawienia skontaktuj się z dostawcą Internetu (ISP). - Zmień kanał bezprzewodowy w routerze bezprzewodowym, wybierając kanał od 1 do 11.
UWAGA: Szczegółowych informacji o zmienianiu częstotliwości kanału bezprzewodowego należy szukać w instrukcji obsługi routera bezprzewodowego.
- Upewnij się, że do połączenia między telewizorem a routerem bezprzewodowym (punktem dostępu) nie jest używany kanał częstotliwości 12 lub 13. Jeżeli do komunikacji służy jeden z tych kanałów bezprzewodowych, telewizor BRAVIA nie pojawi się na liście kompatybilnych urządzeń.
- Dla telewizorów z platformą Android TV:
Jeżeli telewizor jest podłączony przez sieć bezprzewodową, w celu wyboru kanału z zakresu od 1 do 11 wykonaj następujące czynności: -
- Naciśnij przycisk Home na pilocie i wybierz opcję Settings (Ustawienia).
- Wybierz opcję Network (Sieć) w kategorii NETWORK & ACCESSORIES (Sieć i akcesoria).
- Wybierz opcję Wi-Fi Direct.
- Wybierz opcję Advanced settings (Ustawienia zaawansowane).
- Wybierz opcję Band setting (Ustawienie pasma).
- Wybierz opcję Manual (Ręcznie).
- Wybierz kanał.