Przy wybieraniu aplikacji dodanej do sekcji Moje aplikacje na Pasku zawartości (DISCOVER) pojawia się komunikat „Błąd: Funkcja niedostępna”
Usługa mogła przestać działać lub zmianie uległ jej adres URL. Prosimy o sprawdzenie, że usługa jest nadal świadczona.
Jeśli usługa przestała działać, należy usunąć dodaną aplikację, wykonując opisane poniżej czynności.
Jeśli zmienił się adres URL usługi, należy wyrejestrować aplikację, a następnie na nowo ją dodać.
Jak usunąć aplikację
- Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
- Kiedy wybrane będą Moje aplikacje, wybierz opcję Edytuj Moje aplikacje.
- Wybierz opcję Moje aplikacje.
- Wskaż aplikację, którą chcesz usunąć, po czym wybierz opcję Usuń z Moich aplikacji.
Jak zarejestrować aplikację
-
Jeśli sekcja Moje aplikacje nie zawiera jeszcze żadnych aplikacji
- Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
- Wybierz opcję Moje aplikacje.
- Wybierz opcję Dodaj aplikacje.
- Wskaż aplikację, którą chcesz dodać, po czym wybierz opcję Dodaj do Moich aplikacji.
-
Jeśli sekcja Moje aplikacje zawiera już aplikacje
- Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
- Kiedy wybrane będą Moje aplikacje, wybierz opcję Edytuj Moje aplikacje.
- Wybierz opcję Dodaj aplikacje.
- Wskaż aplikację, którą chcesz dodać, po czym wybierz opcję Dodaj do Moich aplikacji.