Brak dostępu do materiałów z serwisów internetowych w aplikacjach Google Play, Movies/TV (Filmy/telewizja), Music (Google Play), YouTube lub Games (Gry)
Aplikacje te wymagają połączenia z Internetem oraz prawidłowych ustawień daty i godziny. Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy telewizor może łączyć się z Internetem i czy jest w nim nastawiona właściwa Data i godzina.
Aby sprawdzić stan sieci:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Pomoc i naciśnij przycisk Enter.
- Wybierz opcję Objawy dotyczące połączenia internetowego i naciśnij przycisk Enter.
Aby nastawić datę i godzinę:
Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV jest połączony z Internetem:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia i naciśnij przycisk Enter.
- W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Data i godzina, po czym naciśnij przycisk Enter.
- Ustaw opcję Automatyczna data i godzina na Włącz.
- Ustaw opcję Synchronizacja czasu na Użyj czasu dostarczonego przez sieć.
Jeśli telewizor Sony z platformą Android TV nie jest połączony z Internetem:
- Naciśnij przycisk HOME na pilocie.
- Wybierz opcję Ustawienia i naciśnij przycisk Enter.
- W kategorii Preferencje systemowe wybierz opcję Data i godzina, po czym naciśnij przycisk Enter.
- Ustaw opcję Automatyczna data i godzina na Wył.
- Ręcznie wyreguluj ustawienia Data i Czas.
UWAGA: Niewłaściwe ustawienia daty i godziny mogą spowodować nieprawidłowe działanie następujących funkcji:
- Wyszukiwanie / Wyszukiwanie głosowe
- Komendy głosowe
- Wygaszacz ekranu z efektownymi obrazami