Identyfikator artykułu : 00261573 / Ostatnia modyfikacja : 24.10.2021

Problem z dostępem do Apple TV lub brak możliwości parowania urządzeń Apple z telewizorem przy użyciu aplikacji AirPlay lub technologii HomeKit

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Aby użyć aplikacji Apple TV i technologii AirPlay i HomeKit, musisz uaktywnić usługi Sony Smart TV, wyrażając zgodę na politykę prywatności telewizora BRAVIA. Jeśli podczas parowania urządzenia firmy Apple za pomocą aplikacji AirPlay występują problemy z dostępem do Apple TV lub z połączeniem, wykonaj następujące czynności:

    1. Naciśnij przycisk HELP na pilocie dostarczonym z telewizorem.
    2. Wybierz opcję Stan i diagnostyka, a następnie Ustawienia prywatności.
    3. Kiedy pojawi się ekran Polityka prywatności, przeczytaj politykę prywatności. Jeśli zgadzasz się na jej zasady, przewiń ją do końca i wyraź zgodę przynajmniej na usługi Sony Smart TV. Jeśli chcesz, możesz wybrać Zgoda na wszystkie.
    4. Naciśnij przycisk Input (wyboru wejścia) na pilocie telewizora, po czym wybierz wejście AirPlay. Pojawi się menu AirPlay.

    * Apple, iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, Mac, AirPlay i HomeKit są znakami towarowymi Apple Inc. zastrzeżonymi w Stanach Zjednoczonych i innych krajach i regionach.