Identyfikator artykułu : SX365973 / Ostatnia modyfikacja : 13.04.2015

Konsola PS4 nie jest wyświetlana na liście urządzeń, z którymi urządzenie Xperia może nawiązać połączenie

    Lista kontrolna

    Jeśli konsola PS4™ nie jest wyświetlana jako dostępna, kiedy próbujesz nawiązać z nią połączenie za pomocą aplikacji PS4 Remote Play w urządzeniu Xperia™, sprawdź kilka możliwych przyczyn tego problemu:

    1. Sprawdź, czy konsola PS4™ jest włączona.
    2. Sprawdź, czy urządzenie Xperia™ i konsola PS4™ są podłączone do Internetu za pośrednictwem tej samej sieci Wi-Fi®.
    3. Sprawdź, czy urządzenie Xperia™ i konsola PS4™ są zalogowane do sieci PlayStation® Network (PSN) przy użyciu tego samego identyfikatora sieci PSN. Jeśli nie możesz zalogować się do sieci PSN, sprawdź, czy sieć PSN jest dostępna (możliwe, że trwa konserwacja sieci).
    4. Sprawdź, czy konsola PS4™ została powiązana z urządzeniem Xperia™.
    5. W konfiguracji punktu dostępu do sieci Wi-Fi® wybierz ustawienie Tryb routera. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi punktu dostępu.
    6. Ustawienia takie jak Izolacja adresu IP lub Separator prywatności w konfiguracji punktu dostępu do sieci Wi-Fi® mogą umożliwić nawiązanie połączenia między dwoma urządzeniami, jeśli bieżące ustawienia nie pozwalają nawiązać takiego połączenia. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi punktu dostępu.

    Jak sprawdzić stan połączenia z Internetem w konsoli PS4™

    • Wybierz opcje Ustawienia PS4 > Sieć > Pokaż stan połączenia.

    Jak sprawdzić stan połączenia z Internetem w urządzeniu Xperia™

    1. Na ekranie głównym stuknij ikonę ekranu Aplikacje.
    2. Znajdź i stuknij pozycje Ustawienia > Wi-Fi.
    3. Stuknij sieć Wi-Fi®, z którą masz obecnie połączenie. Zostaną wyświetlone szczegółowe informacje o sieci.