Identyfikator artykułu : 00237481 / Ostatnia modyfikacja : 27.01.2020

Nie działa funkcja MMS

    • Sprawdź, czy wiadomości MMS (Multimedia Messaging Service) są obsługiwane przez operatora sieci i/lub uwzględnione w abonamencie.
    • Użyj funkcji automatycznego pobierania ustawień Internetu i wiadomości MMS.

    Jak pobrać ustawienia Internetu i wiadomości MMS

    • W każdej chwili możesz ręcznie wprowadzić ustawienia sieci i przesyłania wiadomości. W razie potrzeby skontaktuj się z operatorem, aby uzyskać od niego potrzebne informacje.

    Jak dodać ustawienia Internetu i wiadomości MMS

    • Sprawdź moc sygnału na pasku stanu, aby upewnić się, że urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli sygnał jest słaby lub w ogóle go nie ma, wyjdź na otwartą przestrzeń lub przybliż się do okna.
    • Sprawdź, czy w pamięci urządzenia jest jeszcze wolne miejsce. Jeśli pamięć jest pełna, usuń wiadomości, aby odzyskać miejsce.

    Jak sprawdzić stan pamięci

    Jak usunąć wiadomość

    Jak usuwać rozmowy

    • Sprawdź, czy w ustawieniach wiadomości włączona jest funkcja automatycznego pobierania wiadomości MMS.

    Jak włączyć funkcję automatycznego pobierania wiadomości MMS

    • Wysyłając wiadomość, użyj pełnego numeru telefonu. Wprowadzając kod kraju, użyj symbolu „+”, a nie „00”.
    • Wyłącz urządzenie i włącz je na nowo. Spowoduje to zatrzymanie wszystkich pracujących aplikacji i zwolnienie pamięci, co czasem automatycznie rozwiązuje problem.
    • Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia, aby uzyskać jego optymalne działanie i najnowsze ulepszenia.