Konsola PS4 nie jest wyświetlana na liście urządzeń, z którymi urządzenie Xperia może nawiązać połączenie
Lista kontrolna
Jeśli konsola PS4™ nie jest wyświetlana jako dostępna, kiedy próbujesz nawiązać z nią połączenie za pomocą aplikacji PS4 Remote Play w urządzeniu Xperia™, sprawdź kilka możliwych przyczyn tego problemu:
- Sprawdź, czy konsola PS4™ jest włączona.
- Sprawdź, czy urządzenie Xperia™ i konsola PS4™ są podłączone do Internetu za pośrednictwem tej samej sieci Wi-Fi®.
- Sprawdź, czy urządzenie Xperia™ i konsola PS4™ są zalogowane do sieci PlayStation® Network (PSN) przy użyciu tego samego identyfikatora sieci PSN. Jeśli nie możesz zalogować się do sieci PSN, sprawdź, czy sieć PSN jest dostępna (możliwe, że trwa konserwacja sieci).
- Sprawdź, czy konsola PS4™ została powiązana z urządzeniem Xperia™.
- W konfiguracji punktu dostępu do sieci Wi-Fi® wybierz ustawienie Tryb routera. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi punktu dostępu.
- Ustawienia takie jak Izolacja adresu IP lub Separator prywatności w konfiguracji punktu dostępu do sieci Wi-Fi® mogą umożliwić nawiązanie połączenia między dwoma urządzeniami, jeśli bieżące ustawienia nie pozwalają nawiązać takiego połączenia. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w instrukcji obsługi punktu dostępu.
Jak sprawdzić stan połączenia z Internetem w konsoli PS4™
- Wybierz opcje Ustawienia PS4 > Sieć > Pokaż stan połączenia.
Jak sprawdzić stan połączenia z Internetem w urządzeniu Xperia™
- Na ekranie głównym stuknij ikonę ekranu Aplikacje.
- Znajdź i stuknij pozycje Ustawienia > Wi-Fi.
- Stuknij sieć Wi-Fi®, z którą masz obecnie połączenie. Zostaną wyświetlone szczegółowe informacje o sieci.