Identyfikator artykułu : 00237433 / Ostatnia modyfikacja : 27.01.2020

Nie mogę odblokować ekranu

    Jeśli zapomnisz kodu PIN, hasła lub wzoru umożliwiającego odblokowanie ekranu, możesz zresetować urządzenie za pomocą aplikacji Find my device firmy Google lub programu komputerowego Xperia Companion. Zapoznaj się z wymaganiami dotyczącymi każdej z poniższych możliwości i uzyskiwanymi rezultatami, po czym wybierz najlepszą metodę.

    • Resetowanie urządzenia za pomocą aplikacji Find my device.
      • Wymagania: Tej metody resetowania można użyć, gdy urządzenie jest włączone, ma dostęp do Internetu i działa w nim aplikacja Find my device. W urządzeniu musi być zapisane konto Google. Wymagana jest znajomość nazwy użytkownika i hasła. Niezbędny jest też dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego połączonego z Internetem.
      • Wyniki: Usunięte zostaną wszystkie dane użytkownika z wewnętrznej pamięci, w tym pobrane aplikacje, zdjęcia i ustawienia urządzenia. Jeśli przed resetowaniem urządzenia nie wyjmiesz z niego karty SD, w większości przypadków usunięte zostaną także dane użytkownika z karty.

    Jak zresetować urządzenie za pomocą aplikacji Find my device

    • Resetowanie urządzenia za pomocą funkcji Naprawa oprogramowania w programie komputerowym Xperia Companion.
      • Wymagania: Warunkiem użycia tej metody jest dostęp do komputera z aktywnym połączeniem z Internetem. Do połączenia urządzenia z komputerem potrzebny jest przewód USB. Urządzenie musi być naładowane do poziomu co najmniej 80%.
      • Wyniki: Usunięte zostaną wszystkie dane użytkownika z wewnętrznej pamięci, w tym pobrane aplikacje, zdjęcia i ustawienia urządzenia. Nie zostanie usunięta zawartość karty SD.

    Jak naprawić oprogramowanie urządzenia za pomocą programu Xperia Companion