Transmisja danych w sieci komórkowej lub sieć Wi-Fi niespodziewanie się wyłącza
Transmisja danych w sieci komórkowej lub połączenie z siecią Wi-Fi® może przestać działać po wyłączeniu ekranu urządzenia Xperia™. Jedną z przyczyn przerwania transmisji danych w sieci komórkowej lub połączenia z siecią Wi-Fi® może być automatyczne włączenie trybu STAMINA w celu zaoszczędzenia energii baterii.
Aby rozwiązać ten problem, spróbuj po kolei wykonać poniższe czynności. Po wykonaniu każdej z nich sprawdź, czy problem został rozwiązany, zanim wykonasz następną.
- Spróbuj wyłączyć tryb STAMINA ręcznie lub przez podłączenie ładowarki do urządzenia. Jeżeli rozwiąże to problem, to prawdopodobną przyczyną przerwania połączenia jest włączenie trybu STAMINA.
- Jeżeli wyłączenie trybu STAMINA nie rozwiąże problemu, przejdź do strony http://support.sonymobile.com/pl/, wybierz swój model urządzenia, a następnie wprowadź w polu wyszukiwania Połączenie Wi-Fi przestaje działać. W artykule „Połączenie Wi-Fi® przestaje działać” znajdziesz kilka propozycji rozwiązania problemów z łącznością Wi-Fi®.
- Jeżeli rozwiązania dotyczące sieci Wi-Fi® nie pomogą, wprowadź w polu wyszukiwania Brak zasięgu sieci lub komórkowego połączenia transmisji danych. W artykule „Brak zasięgu sieci lub komórkowego połączenia transmisji danych” znajdziesz kilka propozycji rozwiązania problemów z łącznością.
Wyłączanie trybu STAMINA
Android 7.0
Jak wyłączyć tryb STAMINA ręcznie
- Przeciągnij pasek stanu w dół, aby otworzyć panel powiadomień, i stuknij powiadomienie Tryb STAMINA włączony.
- Przeciągnij w lewo suwak Wł.
Android 6.0
Jak wyłączyć tryb STAMINA ręcznie
- Przeciągnij pasek stanu w dół, aby otworzyć panel powiadomień, i stuknij powiadomienie Tryb STAMINA włączony.
- Stuknij pozycję Nigdy, aby wyłączyć tryb STAMINA.