Identyfikator artykułu : 00259381 / Ostatnia modyfikacja : 30.06.2021

Aplikacje firmy Google w moim telefonie Xperia ulegają awarii lub znikają

    Informacje dla modelu Xperia 10 III

    Jeśli aplikacja Google zawiesza się na telefonie, zainstaluj dwukrotnie aktualizację systemu z Google Play:

    1. Przejdź do Ustawienia (Settings).
    2. W sekcji Aktualizacja zabezpieczeń (Security update) zobaczysz aktualizację systemu Google Play. Naciścij na aktualizację, by ją aktywować. 
    3. Naciśnij Pobierz (Download) i zainstaluj aktualizację. 
    4. Zrestartuj telefon. 
    5. Przejdź do Ustawienia (Settings) i powtórz cały proces od nowa (kroki od 1 do 4).

    Informacje dla innych modeli

    W przypadku występowania problemów z aplikacjami firmy Google w telefonie Xperia prosimy o odszukanie konkretnego problemu na stronie pomocy technicznej Google lub zapoznanie się z następującym artykułem firmy Google: Naprawianie niedziałającej aplikacji na Androida.