Aplikacja Support by Sony (2.2.) w Europie: wprowadzenie dwóch bardzo oczekiwanych funkcji
Aplikacja mobilna Support by Sony oraz konto Sony (My Sony) ułatwiają wyszukiwanie informacji dotyczących posiadanych produktów Sony: najczęstszych pytań, instrukcji, aktualizacji wewnętrznego oprogramowania itp.
Najnowsza wersja aplikacji Support by Sony (2.2.) zawiera dwie bardzo oczekiwane funkcje i jest już dostępna w serwisach z aplikacjami na urządzenia z systemem Android lub iOS. Obecnie można:
- Importować produkty oznaczone zakładkami z konta My Sony do aplikacji Support by Sony.
- Rejestrować na koncie My Sony produkty oznaczone zakładkami w aplikacji Support by Sony.
UWAGI: funkcje dostępne tylko dla kont My Sony w Europie. Aplikacja nie pozwala rejestrować w My Sony produktów Xperia i importować ich z My Sony do aplikacji Support by Sony.
Import zakładek (z My Sony do Support by Sony)
Jeśli masz już zarejestrowane produkty na koncie Sony, możesz w prosty sposób zaimportować je z My Sony do aplikacji Support by Sony, wykonując te czynności:
- Otwórz aplikację mobilną Support by Sony w smartfonie lub tablecie.
- Upewnij się, że wybrana jest karta Moje produkty.
- Naciśnij ikonę [+] (plus) w prawym dolnym rogu ekranu.
- Z listy dostępnych opcji wybierz Importowanie z My Sony.
- Zaloguj się na swoje konto Sony, wykonując w tym celu polecenia z ekranu.
UWAGA: funkcja importowania zakładek nie zapewnia stałej synchronizacji, tylko jednorazowe zaimportowanie.
Szybka rejestracja produktu (z aplikacji Support by Sony do My Sony)
Aby zarejestrować produkty oznaczone zakładkami w aplikacji Support by Sony na swoim koncie Sony (My Sony), wykonaj następujące czynności:
- Otwórz aplikację Support by Sony w smartfonie lub tablecie.
- Upewnij się, że wybrana jest karta Moje produkty.
- Wybierz oznaczony zakładką produkt, który chcesz zarejestrować w My Sony (np. KD-55AG8).
- Naciśnij ikonę [trzy kropki] w prawym górnym rogu ekranu i wybierz opcje Ustawienia → Zarejestruj się w witrynie My Sony.
- Jeśli opcja Zarejestruj się w witrynie My Sony nie pojawia się, produkt jest już zarejestrowany w My Sony.
- Kiedy pojawi się okno podręczne z informacją o logowaniu na koncie Sony, wybierz Kontynuuj.
- Zaloguj się na swoje konto Sony.
- Naciśnij przycisk OK, aby zamknąć okno z komunikatem „Rejestracja produktu została zakończona”.
- Jeśli na Twoim koncie Sony znajdują się zarejestrowane produkty, które nie są jeszcze oznaczone zakładkami w aplikacji Support by Sony, możesz je teraz zaimportować, postępując zgodnie z instrukcjami na ekranie.