Identyfikator artykułu : 00200245 / Ostatnia modyfikacja : 25.05.2022

Nie można połączyć urządzenia z funkcją Apple CarPlay lub Android Auto z odtwarzaczem samochodowym

    UWAGA:

    Jak rozwiązać problemy z łącznością z Apple CarPlay lub Android Auto

    Aby rozwiązać problemy z funkcjami Apple CarPlay lub Android Auto, wykonaj następujące czynności:

    1. Tylko Apple CarPlay: W telefonie iPhone wybierz UstawieniaCzas przed ekranemOgraniczaj treść i prywatność, a następnie ustaw CarPlay jako Dozwolone.
    2. Zrestartuj smartfon.
    3. W zależności od sposobu połączenia wypróbuj poniższe rozwiązania:

      Połączenie USB

      Połączenie bezprzewodowe

    Jeśli wykonanie powyższych czynności nie rozwiąże problemu, zapoznaj się z następującymi stronami pomocy technicznej:

    Uwaga: Zamieszczone powyżej linki prowadzą do stron internetowych innych firm i mogą ulec zmianie.