Identyfikator artykułu : 00257259 / Ostatnia modyfikacja : 25.05.2022Drukowanie

Zgodność elementów sterujących na kierownicy w samochodach produkcji japońskiej

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Uwagi ogólne

    • Weryfikację zgodności przeprowadzono wyłącznie z samochodami japońskimi produkowanymi przez firmy wymienione poniżej. 
    • Zaleca się, aby całą instalację odtwarzacza samochodowego powierzyć doświadczonemu specjaliście.
    • Producenci pojazdów mogą zmienić specyfikację okablowania bez wcześniejszego powiadomienia. Przed przystąpieniem do instalacji należy odszukać właściwe przewody.
    • W celu uzyskania dalszych informacji należy zapoznać się z instrukcją obsługi lub skontaktować się z producentem pojazdu albo dealerem.
    • Wszystkie połączenia na diagramie pokazano od strony przewodu, a nie od strony złącza.
    • Aby uniknąć uszkodzenia, należy zadbać o prawidłowe podłączenie wszystkich przewodów.
    • Nieużywane przewody należy dla bezpieczeństwa zaizolować taśmą izolacyjną.
    • Jeśli elementy sterujące na kierownicy nie są używane, nie należy podłączać przewodu.
    • Niniejsza informacja może ulec zmianie bez powiadomienia.

    Do doprowadzenia sygnałów sterujących z kierownicy potrzebny jest przewód RC-SR1.

    UWAGA: kup przewód połączeniowy RC-SR1 (numer części: 1-848-796-11) jako część serwisową.

    Ilustracja przewodu połączeniowego RC-SR1

    [2] Wejście 2 (czerwone lub brązowe)
    [1] Wejście 1 (zielone)
    [G] Masa (czarne)

     

     Producent

     Rodzaj złącza
    * Wszystkie połączenia pokazano od strony przewodu (NIE od strony złącza). 

     Przypisanie sygnałów do szpilek

     TOYOTA

     20P

                    

    Obraz

                                                  

    Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     TOYOTA

     26P

     

    Obraz

    Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     TOYOTA

     28P

     

    Obraz

    Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     HONDA

     20P-A

     

    Obraz

    Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     HONDA

     20P-B 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     HONDA

     24P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     NISSAN

     16P-A 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     NISSAN

     16P-B 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     NISSAN

     20P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: 2
    Masa    : G

     MITSUBISHI

     20P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     MAZDA

     24P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     SUBARU

     8P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     SUBARU

     20P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G

     MARUTI SUZUKI

    SUZUKI

     20P 

    Obraz

     Wejście 1: 1
    Wejście 2: (nie podłączone)
    Masa    : G