Identyfikator artykułu : 00163960 / Ostatnia modyfikacja : 18.05.2017

Jak użyć Menedżera urządzeń do usunięcia i ponownej instalacji urządzenia

    Aby usunąć urządzenie przy użyciu Menedżera urządzeń i ponownie je zainstalować, wykonaj poniższe czynności.

    1. Kliknij przycisk Start, a następnie opcję Panel sterowania.
    2. W oknie Panel sterowania kliknij opcję Sprzęt i dźwięk.
    3. W oknie Sprzęt i dźwięk, w sekcji Urządzenia i drukarki, kliknij przycisk Menedżer urządzeń.
    4. W oknie Menedżer urządzeń dwukrotnie kliknij ikonę kategorii urządzenia, które chcesz usunąć.
    5. W wyświetlonej kategorii urządzeń kliknij urządzenie, które chcesz usunąć.
    6. Kliknij opcję Akcja na pasku menu.
    7. W menu Akcja kliknij opcję Odinstaluj.
    8. W oknie Potwierdzenie dezinstalacji urządzenia kliknij przycisk OK.
    9. Kliknij przycisk X w prawym górnym rogu okna Menedżer urządzeń, aby zamknąć okno.

      UWAGI:

      • Kiedy komputer uruchomi się ponownie, system operacyjny rozpozna urządzenie i zainstaluje odpowiedni sterownik.
      • Jeśli system operacyjny nie odszuka automatycznie sterownika, należy pobrać i ręcznie zainstalować odpowiedni sterownik.