Jak użyć narzędzia do diagnostyki i naprawiania, aby rozwiązać problemy z siecią bezprzewodową lub Internetem
Narzędzie do diagnostyki i naprawiania może posłużyć do diagnozowania problemów z połączeniem WLAN lub Wi-Fi.
- Kliknij przycisk Start, a następnie opcję Panel sterowania.
- W oknie Panel sterowania kliknij opcję Sieć i Internet.
- W oknie Sieć i Internet kliknij opcję Centrum sieci i udostępniania.
- W oknie Centrum sieci i udostępniania, w grupie Zmień ustawienia sieci:, kliknij opcję Rozwiąż problemy.
- W oknie Rozwiązywanie problemów — Sieć i Internet, w grupie Sieć, kliknij opcję Karta sieciowa.
- W oknie Karta sieciowa kliknij przycisk Dalej.
- W oknie Wybierz kartę sieciową do diagnozowania kliknij Połączenie sieci bezprzewodowej, a następnie przycisk Dalej.
- Jeśli narzędzie diagnostyczne wykryje jakiś problem, postępuj według instrukcji wyświetlanych na ekranie, aby go rozwiązać.
UWAGA: W poniższym przykładzie narzędzie diagnostyczne wykryło, że sieć bezprzewodowa jest wyłączona fizycznym wyłącznikiem.
- W oknie Karta sieciowa kliknij przycisk Zamknij.