Identyfikator artykułu : 00109562 / Ostatnia modyfikacja : 19.03.2015Drukowanie

Program Internet Explorer ulega częstym awariom po zainstalowaniu na komputerze produktu Norton.

    Jeżeli Internet Explorer ulega częstym awariom i masz zainstalowany na komputerze produkt Norton, może wynikać to z konfliktu między programami. Ten problem jest zazwyczaj sygnalizowany komunikatem "Internet Explorer przestał działać". Szczegółowe informacje o błędzie wskazują na awarię modułu IPSEng32.dll.

    Aby rozwiązać ten problem, zgodnie z zaleceniami przewodnika rozwiązywania problemów firmy Symantec (dewelopera produktów Norton), włącz opcję LiveUpdate w produkcie Norton:

    1. Włącz produkt Norton
    2. W zależności od wersji wykonaj jedną z następujących procedur:
      - W przypadku Norton Internet Security: W oknie głównym kliknij opcję LiveUpdate, a następnie kliknij polecenie Run LiveUpdate [Uruchom LiveUpdate]
      - W przypadku wersji Norton 360: W oknie głównym kliknij opcję Tasks [Zadania], a następnie kliknij polecenie Run LiveUpdate [Uruchom LiveUpdate]
      - W przypadku Norton Security: Kliknij Security [Bezpieczeństwo], a następnie kliknij LiveUpdate
    3. Po zakończeniu aktualizacji oprogramowania Norton kliknij OK lub Zamknij
    4. Uruchom program LiveUpdate i poczekaj na wyświetlenie komunikatu "Your Norton product now has the latest protection updates" [Norton ma zainstalowane najnowsze aktualizacje ochrony].
    5. Zamknij wszystkie programy i ponownie uruchom komputer

    Jeżeli po wykonaniu czynności opisanych powyżej problem nadal nie ustępuje, skontaktuj się z firmą Symantec.