Przerwy w sygnale Wi-Fi lub nieregularne zrywanie połączenia. (Telewizor z platformą Android TV)
WAŻNE: Ta odpowiedź dotyczy telewizorów z platformą Android TV. W przypadku telewizorów bez platformy Android TV należy zapoznać się z artykułem
Przerwy w sygnale Wi-Fi lub nieregularne zrywanie połączenia. (Telewizory bez platformy Android TV)

Jeśli zdarzają się sporadyczne lub częste przypadki zerwania łączności Wi-Fi, w pierwszej kolejności należy skontrolować ikonę stanu sieci na ekranie menu telewizora. Po sprawdzeniu ikony stanu sieci należy zweryfikować poniższe przyczyny.
Spróbuj wykonać poniższe czynności.
- Naciśnij przycisk Home (głównego menu) na pilocie.
- Przewiń zawartość ekranu do kategorii Ustawienia.
- Sprawdź ustawienie stanu sieci.
Sprawdź stan połączenia w poniższej tabeli oraz odpowiednie elementy, które należy skontrolować.
Ikona sieci
Stan połączenia Wi-Fi / elementy do sprawdzenia
Sygnał Wi-Fi jest słaby. Sprawdź elementy 1, 2, 3, 5 i 6. Telewizor nie jest podłączony do routera Wi-Fi. Sprawdź elementy 4 i 5. Telewizor jest podłączony do routera Wi-Fi, ale nie jest podłączony Internet. Sprawdź element 4.
UWAGA: Jeśli telewizor w ogóle nie łączy się z siecią Wi-Fi, zapoznaj się z artykułem Nie można podłączyć telewizora z platformą Android TV do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci
Elementy do sprawdzenia
- Sygnał Wi-Fi jest słaby.
Jeśli sygnał jest słaby, występowanie przerw można ograniczyć, umieszczając router Wi-Fi blisko telewizora. - Telewizor jest za blisko routera.
Jeśli telewizor i router znajdują się zbyt blisko, łączność może nie działać.
Zalecamy, aby odległość między telewizorem a routerem wynosiła przynajmniej 1 metr. - W tej samej sieci używane są inne urządzenia Wi-Fi.
Jeśli inne urządzenia pobierają pliki o dużej objętości, takie jak materiały wideo, prędkość sieci może się zmniejszyć. W takim przypadku zaleca się przerwanie pobierania materiałów wideo. - Zresetuj telewizor / router / modem
Zresetowanie tych urządzeń może poprawić łączność Wi-Fi.
Informacje o resetowaniu telewizora zawiera artykuł Jak uruchomić ponownie (zresetować) platformę Android TV?
Aby zresetować router lub modem, należy zapoznać się z instrukcją obsługi odpowiedniego urządzenia. - Zakłócenia powodowane przez inne urządzenia bezprzewodowe, urządzenia elektryczne lub otoczenie
Jeśli w domu pracuje wiele urządzeń bezprzewodowych lub elektrycznych, takich jak kuchenki mikrofalowe,
łącze Wi-Fi w telewizorze może działać gorzej.
Należy spróbować wyłączyć urządzenia bezprzewodowe/elektryczne lub umieścić je daleko od telewizora.
W zależności od środowiska, w którym zainstalowany jest telewizor, mogą również występować zakłócenia elektromagnetyczne. Jeśli możliwa jest zmiana środowiska, należy zmienić miejsce instalacji i sprawdzić, czy przyniosło to poprawę działania.
Urządzenia, które mogą być źródłem zakłóceń elektromagnetycznych
Środowiska, które mogą być źródłem zakłóceń elektromagnetycznych
- kuchenki mikrofalowe
- telefony bezprzewodowe
- urządzenia Bluetooth
- systemy otwierania drzwi garażowych
- zabawki bezprzewodowe itp.- Miejsca powstawania zakłóceń elektromagnetycznych, na przykład sąsiedztwo dużych linii przesyłowych
- Miejsca powstawania ładunków statycznych
- Miejsca, w których ściany, blaty, drzwi mają metalowe powierzchnie itp. - Ustawienie pasma częstotliwości w routerze Wi-Fi
Niektóre routery Wi-Fi umożliwiają wybór częstotliwości 2,4 GHz oraz 5 GHz.
Zalecamy, by w miarę możliwości używać pasma częstotliwości 5 GHz.
Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych czynności w dalszym ciągu występują problemy z połączeniem z siecią, zalecamy użycie bezprzewodowego połączenia z modelem lub routerem.
UWAGA: Jeśli telewizor w ogóle nie łączy się z siecią Wi-Fi, zapoznaj się z artykułem Nie można podłączyć telewizora z platformą Android TV do Internetu: jak wykonać diagnostykę sieci