Identyfikator artykułu : 00107236 / Ostatnia modyfikacja : 07.08.2017

Najczęstsze pytania dotyczące funkcji kopii lustrzanej ekranu w zestawie do kina domowego

    Co to jest funkcja kopii lustrzanej ekranu?
    Jak wykonać kopię lustrzaną ekranu?
    Czy mogę wykonać kopię lustrzaną ekranu, używając funkcji NFC?
    Jak wykonać kopię lustrzaną ekranu za pomocą NFC?
    Dlaczego podczas używania funkcji kopii lustrzanej ekranu nie mam dostępu do Wi-Fi?
    Dlaczego nie mogę nawiązać połączenia z użyciem funkcji kopii lustrzanej ekranu?

     

    Co to jest funkcja kopii lustrzanej ekranu?
    „Kopia lustrzana ekranu” jest funkcją opracowaną przez firmę Miracast. Umożliwia wyświetlanie na telewizorze zawartości ekranu urządzenia mobilnego. Główne urządzenie można podłączyć bezpośrednio do urządzenia zgodnego z funkcją kopii lustrzanej ekranu (np. smartfona lub tabletu). Następnie można oglądać obraz z urządzenia mobilnego na ekranie telewizora. Korzystanie z tej funkcji nie wymaga routera bezprzewodowego (ani punktu dostępu).

    Jak wykonać kopię lustrzaną ekranu?
    Wybierz opcję Kopia ekranu w menu Wejście ALBO naciśnij przycisk MIRRORING na pilocie. Następnie włącz funkcję kopii lustrzanej ekranu w urządzeniu mobilnym.
    Dalszych informacji o włączaniu tej funkcji należy szukać w instrukcji obsługi urządzenia mobilnego.

    Czy mogę wykonać kopię lustrzaną ekranu, używając funkcji NFC?
    Tak. Można wykonać kopię lustrzaną ekranu za pomocą NFC, ale urządzenie mobilne musi obsługiwać tę funkcję lub technologię Miracast.

    Jak wykonać kopię lustrzaną ekranu za pomocą NFC?
    1) Naciśnij przycisk MIRRORING na pilocie.
    2) Przytrzymaj smartfon w pobliżu logo N-Mark na głównym urządzeniu do czasu, aż wyczujesz wibrowanie smartfona.
    3) Po nawiązaniu połączenia obraz ze smartfona powinien pojawić się na ekranie telewizora.

    Dlaczego podczas używania funkcji kopii lustrzanej ekranu nie mam dostępu do Wi-Fi?
    Podczas korzystania z funkcji kopii lustrzanej ekranu niektóre funkcje mogą być niedostępne.

    Dlaczego nie mogę nawiązać połączenia z użyciem funkcji kopii lustrzanej ekranu?
    Spróbuj wykonać następujące czynności:

    1) Sprawdź, czy urządzenie zdalne (smartfon) obsługuje funkcję kopii lustrzanej ekranu.
    2) Naciśnij przycisk MIRRORING na pilocie.
    3) Uruchom aplikację kopii lustrzanej ekranu na urządzeniu mobilnym.
    4) Postępuj według instrukcji na ekranie.