Identyfikator artykułu : 00084652 / Ostatnia modyfikacja : 01.02.2018

Odtwarzacz Blu-ray Disc lub sieciowy odtwarzacz multimedialny nie łączą się z Internetem.

    Jeśli nie udaje się wyświetlać materiałów wideo z Internetu przy użyciu odtwarzacza Blu-ray Disc lub sieciowego odtwarzacza multimedialnego, należy spróbować wykonać poniższą procedurę.

    UWAGA: nie wszystkie odtwarzacze Blu-ray Disc i sieciowe odtwarzacze multimedialne mają funkcje łączności bezprzewodowej. Informacji, czy odtwarzacz może się bezprzewodowo łączyć z Internetem, należy szukać w dostarczonych z nim danych technicznych.

    1. Sprawdź, czy inne urządzenia w otoczeniu internetowym działają prawidłowo.

      • Nie gwarantuje się możliwości połączenia z każdym urządzeniem. ・・・KROK 2
      • Problemy z nawiązaniem połączenia występują tylko w odtwarzaczu Blu-ray Disc. ・・・KROK 3

    2. Sprawdź ustawienia modemu/routera.

      1. Sprawdź podłączone przewody.
      2. Wyłącz modem/router i włącz go na nowo.
      3. Przywróć standardowe ustawienia internetowe.
      4. Jeśli problem pozostanie nierozwiązany, skontaktuj się z dystrybutorem lub dostawcą modemu/routera.

    3. Wyłącz odtwarzacz Blu-ray Disc lub sieciowy odtwarzacz multimedialny i odłącz go od sieci energetycznej. Po odczekaniu dwóch minut z powrotem go podłącz i włącz zasilanie.

    4. Wybierz ustawienia połączenia sieciowego.