Identyfikator artykułu : 00199011 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Zniknięcie ikon serwisów — brak możliwości uruchomienia serwisu sieciowego w odtwarzaczu Blu-ray / amplitunerze wielokanałowym po 22.05.2018

    Od 21 maja 2018 r. użytkownicy bardzo nielicznych odtwarzaczy Blu-ray / amplitunerów wielokanałowych Sony mogą utracić dostęp do aplikacji, aktualizacji lub innych serwisów sieciowych.
    Przyczyną są informacje pozostające w pamięci podręcznej* posiadanego urządzenia — zazwyczaj routera internetowego — po aktualizacji serwera BRAVIA.

    Jeśli nagle przestaną pojawiać się ikony wszystkich serwisów sieciowych / aplikacji lub aplikacje / serwisy sieciowe w odtwarzaczu Blu-ray / amplitunerze wielokanałowym są niedostępne, spróbuj wykonać następujące czynności:

    • Odłącz, a po minucie z powrotem podłącz przewody zasilające odtwarzacza Blu-ray / amplitunera wielokanałowego i routera internetowego.

    Jeśli nie obawiasz się zmieniania ustawień odtwarzacza Blu-ray / amplitunera wielokanałowego, spróbuj wykonać tę dodatkową czynność:

    Aby ułatwić uzyskanie bezproblemowego działania odtwarzacza Blu-ray / amplitunera wielokanałowego, zalecamy także wcześniejsze zainstalowanie w posiadanym urządzeniu najnowszego wydania wewnętrznego oprogramowania. 

    Jeśli po wypróbowaniu powyższych rozwiązań nadal nie można używać aplikacji lub innych serwisów sieciowych, prosimy o kontakt.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z opisanej sytuacji.


    *Informacje pozostające w pamięci podręcznej obejmują dane o Internecie i dostawcy Internetu (ISP) oraz dane o routerze / sieci domowej.