Identyfikator artykułu : 00185472 / Ostatnia modyfikacja : 12.10.2017

Brak dźwięku z podłączonego odtwarzacza WALKMAN® lub urządzenia mobilnego.

    Aby rozwiązać ten problem, należy wykonać poniższą procedurę.

    1. Sprawdź, czy wzmacniacz słuchawkowy jest prawidłowo ładowany.

    2. Wyłącz i włącz wzmacniacz słuchawkowy.

      1. Obróć pokrętło zasilania/głośności w lewo, aby wyłączyć wzmacniacz słuchawkowy. Obracaj pokrętło aż do usłyszenia kliknięcia.
      2. Obróć pokrętło zasilania/głośności w prawo, aby włączyć wzmacniacz słuchawkowy. Po włączeniu zasilania lampka CHG POWER miga na zielono, po czym zapala się na stałe.

    3. Zweryfikuj poprawność połączenia między wzmacniaczem słuchawkowym a innymi urządzeniami oraz ustawienie przełącznika INPUT.

      • Wybierz odpowiednie urządzenie 

        PHA-1, PHA-2
        PHA-1A, PHA-2A, PHA-3
        Łączenie z odtwarzaczem WALKMAN®
        Łączenie z urządzeniem z systemem iOS


        • PHA-1, PHA-2
          1. Sprawdź, czy do podłączenia wzmacniacza słuchawkowego użyty został dostarczony z nim przewód z wtykami stereo mini.

            Przewód [A]: Przewód dostarczony ze wzmacniaczem słuchawkowym.
          2. Sprawdź, czy przełącznik INPUT znajduje się w położeniu AUDIO IN.

            INPUT 1[B]: Przełącznik wejścia AUDIO IN
          3. W przypadku braku problemów przejdź do czynności 4.

        • PHA-1A, PHA-2A, PHA-3

          1. Sprawdź, czy do podłączenia wzmacniacza słuchawkowego użyty został dostarczony z nim przewód Xperia.
            UWAGA: Nie używaj przewodu dostarczonego ze smartfonem.
            Xperia_Cable[A]: Przewód dostarczony ze wzmacniaczem słuchawkowym. 
          2. Dostosuj ustawienie przełącznika INPUT na wzmacniaczu słuchawkowym do używanego portu. 

            INPUT_B
            [B]: Przełącznik AUDIO INPUT.
            Sprawdź, czy przełącznik INPUT znajduje się w położeniu AUDIO IN.

            WAŻNE: Jeśli używasz smartfona Xperia Z4 lub Xperia Z5, wybierz odpowiednie ustawienia łącza USB.

            Wybieranie ustawień połączenia w smartfonie Xperia, tak aby rozpoznawał on wzmacniacz PHA-1A, opisano poniżej.
          3. Przez podłączeniem smartfona Xperia włącz wzmacniacz PHA-1A.
            1. Dotknij ikony Aplikacjena ekranie menu głównego urządzenia Xperia.
            2. Kolejno odszukaj i wybierz opcje Ustawienia > Połączenie urządzenia > Łączność przez USB > Wykryj urządzenie USB.
              UWAGA: Aby po odłączeniu urządzenia podłączyć je na nowo, należy ponownie wybrać powyższe ustawienia.

          4. W przypadku braku problemów przejdź do czynności 4.

      • Łączenie z odtwarzaczem WALKMAN®

        1. Połącz wzmacniacz słuchawkowy z odtwarzaczem WALKMAN® przy użyciu przewodu WALKMAN dostarczonego ze wzmacniaczem słuchawkowym.
          UWAGA: Nie używaj przewodu dostarczonego z odtwarzaczem WALKMAN®.

          Przewody

          [A]: Przewód dostarczony ze wzmacniaczem PHA-2
          [B]: Przewód dostarczony ze wzmacniaczem PHA-1A, PHA-2A, PHA-3
          [C]: Przewód dostarczony ze wzmacniaczem PHA-1

        2. Przestaw przełącznik INPUT w położenie odpowiadające użytemu gniazdu.
          Obraz
        3. W przypadku braku problemów przejdź do czynności 4.

      • Łączenie z urządzeniem z systemem iOS

        1. Podłącz iPhone/iPad/iPod do portu iPhone/iPad/iPod. Do połączenia użyj przewodu USB dostarczonego z urządzeniem.

          INPUT_iphone
        2. Przestaw przełącznik INPUT w położenie odpowiadające użytemu gniazdu.

        3. W przypadku braku problemów przejdź do czynności 4.

    4. Sprawdź, czy słuchawki są dokładnie włączone do portu słuchawek. Sprawdź, czy nie są one podłączone do portów linii IN/OUT.

    5. Sprawdź, czy po włączeniu odtwarzania w podłączonym urządzeniu słyszalny jest dźwięk w słuchawkach.