Identyfikator artykułu : 00155223 / Ostatnia modyfikacja : 23.05.2019

Potrzebuję pomocy dotyczącej konta MySony lub rejestracji produktu w serwisie MySony


     

    Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło

     

    Krok 1: Sprawdź, czy poprawnie wpisujesz adres e-mail użyty podczas rejestracji

    Być może we wpisanym adresie jest literówka lub używasz niewłaściwego adresu e-mail:

    • Konto MySony jest powiązane z innymi kontami w serwisach Sony, takich jak PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i innych: aby zalogować się do MySony, możesz użyć adresu e-mail powiązanego z innymi kontami Sony.
       
    • Nie można korzystać z konta Sony, które zostało utworzone w przeszłości i nie zostało w określonym czasie (72 godziny) zweryfikowane drogą mailową. Dotyczy to wszystkich serwisów Sony. Zaloguj się na takie niezweryfikowane konto, ponownie wyślij link służący do weryfikacji/aktywacji i aktywuj konto przez e-mail.
       

    Krok 2: Użyj funkcji „Nie pamiętam hasła”

    Dostęp do konta można odzyskać, używając jednej z poniższych metod resetowania hasła:

    1. 1. Podaj datę urodzenia wprowadzoną podczas rejestracji
      2. Odpowiedz na pytanie pomocnicze
      3. Skorzystaj z weryfikacji przez telefon komórkowy (Jak włączyć dwustopniową weryfikację)

    Po prawidłowym wykonaniu tych czynności otrzymasz link do resetowania hasła. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź folder wiadomości-śmieci (spam). Możesz też spróbować ponownie wysłać link lub odczekać 24 godziny i ponowić próbę.

    Uwaga: w przypadku nieudanego użycia dowolnej z trzech powyższych możliwości nasz system natychmiast zaleca kontakt z działem pomocy. Mimo to nadal można jednak wypróbowywać pozostałe możliwości!
     

     

    Konto MySony jest zablokowane


    „Osiągnięto maksymalną liczbę nieudanych prób logowania. Dla Twojego bezpieczeństwa konto będzie zablokowane przez 120 minut.”

    Po odczekaniu 120 minut upewnij się, że przyczyną problemów z wprowadzeniem hasła nie jest użycie klawiszy Caps Lock lub Num Lock na klawiaturze.
    Możesz też zresetować hasło przy użyciu funkcji „Nie pamiętam hasła”.

     

    Zmienianie ustawień konta MySony

    Jak zmienić informacje o koncie (e-mail, hasło i adres)

    • Zaloguj się do konta My Sony.
    • Przejdź do sekcji [Szczegóły konta].
    • Zmień zawartość odpowiednich pól.

     

    Chcę usunąć swoje konto MySony

    Choć będziemy żałować, że się rozstajemy, możesz usunąć konto poprzez wykonanie następujących czynności:

    • Zaloguj się do konta My Sony.
    • Kliknij [Szczegóły konta].
    • Przewiń do końca zawartość okna i wybierz [Usuń swoje konto].

     

    Jak powiązać konto MySony z kontami w innych serwisach Sony

    Jeśli masz już konto w innym serwisie Sony, możesz zalogować się do MySony przy użyciu danych innego konta. Pojawi się wówczas komunikat dotyczący uaktualnienia konta. Przy uaktualnianiu może być wymagane podanie pewnych dodatkowych informacji. Z kolei po utworzeniu konta MySony można używać jego danych do logowania się do innych serwisów Sony.

    Powiązać można konta z następujących serwisów internetowych grupy Sony:

    Serwisy prowadzone przez Sony Europe:

    • MySony
    • Społeczność Sony

    Serwisy prowadzone przez inne firmy z grupy Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Jak włączyć dwustopniową weryfikację?

    1. Zaloguj się do MySony, wybierz [Moje konto] i przewiń stronę do opcji [Zmień inne ustawienia zabezpieczeń].
    2. Wybierz opcję [2-stopniowa weryfikacja] (u dołu strony), a następnie [Edycja].
    3. Podaj swój numer telefonu.
    4. Otrzymasz 6-cyfrowy kod służący do uaktywnienia dwustopniowej weryfikacji.

    Kody rezerwowe

    Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz odebrać kodu do dwustopniowej weryfikacji, nadal masz możliwość zalogowania się przy użyciu kodu rezerwowego. Otrzymasz 10 rezerwowych kodów do jednorazowego użycia.

     

    Co mam zrobić, jeśli nie znajduję produktu, który chcę zarejestrować?

    1. Najpierw upewnij się, że rejestrowany produkt jest produkowany przez Sony Electronics (do tej grupy produktów należą telewizory, urządzenia audio i sprzęt fotograficzny). Jeśli masz urządzenie Sony Mobile (Xperia) lub produkt profesjonalny Sony, odwiedź jedną z poniższych stron:
    1. Jeśli masz pewność, że urządzenie jest produkowane przez Sony Electronics, a pomimo ręcznego wpisania nazwy produktu nie można go odszukać, spróbuj wybrać urządzenie z rozwijanego menu.
       
    2. IJeśli produkt został zakupiony w regionie innym niż Europa (np. Azja i Pacyfik, Ameryki itp.), w celu zarejestrowania go przejdź na stronę internetową odpowiedniego regionu. Aktualnie w MySony nie można rejestrować produktów zakupionych poza Europą. Przepraszamy za tę niedogodność.
    1. Jeśli pierwsze dwie możliwości nie rozwiązują problemu, być może produktu nie ma w naszej bazie. Prosimy o kontakt w celu sprawdzenia tego.