Identyfikator artykułu : 00158149 / Ostatnia modyfikacja : 07.05.2018

Błąd połączenia między głośnikiem Bluetooth a aplikacją Music Center (SongPal) na urządzenia z systemem Android i iOS

    WAŻNE: prosimy o sprawdzenie kompatybilnych produktów, których dotyczy ten artykuł, korzystając z poniższego hiperłącza.
    Urządzenia audio firmy Sony współpracujące z aplikacją Music Center (SongPal)


    Aby rozwiązać ten problem, ponownie połącz głośnik Bluetooth z aplikacją Music Center (SongPal) w urządzeniu mobilnym. W tym celu wykonaj następujące czynności:

    Smartfony z systemem Android:

    1. Dotknij ikony aplikacji Music Center (SongPal) SongPal_app_iconna ekranie smartfona.
    2. Dotknij urządzenia audio na ekranie Speaker & Group (Głośnik i grupa). 
    3. W menu Option (Opcja) dotknij opcji Terminate Connection (Zakończ połączenie).
    4. Dotknij urządzenia audio na ekranie Device & Group (Urządzenie i grupa).

    Telefony komórkowe z systemem iOS:

    1. Naciśnij przycisk Home na telefonie iPhone / iPadzie / iPodzie touch, aby zamknąć aplikację Music Center (SongPal).
    2. Na ekranie Home dotknij ikony aplikacji Music Center (SongPal) SongPal_app_icon.
    3. Dotknij urządzenia audio na ekranie Speaker & Group (Głośnik i grupa).