Identyfikator artykułu : 00223175 / Ostatnia modyfikacja : 27.06.2019

Usługa odzyskiwania danych

    Problem z nośnikiem? Przypadkowa utrata danych?Bezpłatna usługa odzyskiwania danych przez Sony

    Firma Sony zdaje sobie sprawę, jak wielkie znaczenie dla użytkowników profesjonalnych mają dane i treści, dlatego stara się zapewnić ich bezpieczeństwo. W razie problemów proponujemy skorzystanie z naszej usługi przyjmowania wadliwych produktów i odzyskiwania danych.

     

    Jak działa usługa przyjmowania wadliwych produktów i odzyskiwania danych?
     

    1. Gwarancja: Sprawdź, czy produkt jest jeszcze na gwarancji. W razie wątpliwości informację tę można uzyskać od sprzedawcy.
       
    2. ​​Skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (CIC), wysyłając e-mail z opisem problemu. Podaj kraj, w którym prowadzisz działalność.
      Pracownicy CIC przekażą szczegółowe informacje o dalszym postępowaniu. Kontakt. 
      Wskazówka: Do wiadomości e-mail należy załączyć zeskanowany dowód zakupu (fakturę/paragon) reklamowanego produktu. Przyspieszy to proces obsługi!
       
    3. Wymiana i odzyskiwanie danych: Sony wymieni produkt na gwarancji, a nasi specjaliści podejmą próbę odzyskania danych. Wykorzystamy wszystkie systemy i techniki, jakimi dysponujemy, by do maksimum zwiększyć szanse na odzyskanie utraconych treści. Nie ma jednak gwarancji, że dane uda się odzyskać.
      Jak przebiega proces? 

      1. Wysyłasz produkt (kartę/urządzenie), z którego chcesz odzyskać dane. 

      2. Nasi specjaliści podejmują próbę odzyskania danych z karty/urządzenia. 

      3. Jeśli dane uda się odzyskać, karta/urządzenie przechodzi testy w celu wykrycia ewentualnych problemów. 
        Jeśli testy wypadną pomyślnie, nasi specjaliści z powrotem przenoszą odzyskane dane na oryginalną, sprawną kartę lub urządzenie.

      4. Jeśli karta/urządzenie nie działa, odzyskane dane są przenoszone na nową kartę. 

      5. Jeżeli danych nie uda się odzyskać, zawiadamiamy o tym w celu wspólnego omówienia dalszych możliwości postępowania. Przykładowo, użytkownik może zdecydować się na wypróbowanie innych rozwiązań. Możemy również kontynuować testy karty/urządzenia lub zwrócić je bez ingerencji. 

      6. Ostatnim z dostępnych rozwiązań jest wykonanie, za zgodą użytkownika, pełnego testu karty/urządzenia: po przeprowadzeniu diagnostyki dokonujemy inicjalizacji komórek pamięci na karcie / w urządzeniu. Uniemożliwia to jednak dalsze próby odzyskania danych.
         

     

    Ile kosztuje ta usługa? 

    Użytkownik, który chce skorzystać z naszej usługi odzyskiwania danych, ponosi wyłącznie koszty wysyłki produktu do belgijskiego oddziału firmy Sony (Sony Belgium). Sony pokrywa wszystkie pozostałe koszty: wymiany, odzyskania danych i odesłania produktu. 

     

    Jakich produktów dotyczy usługa odzyskiwania danych?

    • Przenośne pamięci masowe: Odzyskiwanie danych jest możliwe tylko z nieuszkodzonego wewnętrznego dysku twardego.
    • Profesjonalne macierze RAID: Odzyskiwanie danych jest możliwe tylko z nieuszkodzonego wewnętrznego dysku twardego w konfiguracji RAID 1. 
     
    KategoriaPrzenośne pamięci masoweProfesjonalne macierze RAIDProfesjonalne napędy SSDSeria XQD GSeria XQD M
    Nazwa modeluPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
    PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
    PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
    PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
    PSZ-HB1T SV-MGS2T  
    PSZ-HB2T    

     

    KategoriaSxS PRO+SxS-1CFastSDZewnętrzny napęd SSD
    Nazwa modeluSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
    SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
    SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
       SF-G32T 
       SF-G64T 
       SF-G128T