Identyfikator artykułu : 00096829 / Ostatnia modyfikacja : 27.01.2022Drukowanie

Podczas przesyłania strumieniowego zawartości z serwisu Netflix przez zestaw kina domowego dźwięk jest zniekształcony.

    Opisano problem polegający na występowaniu trzasków i „ćwierkania” podczas przesyłania strumieniowego w usłudze Netflix filmu lub programu telewizyjnego ze ścieżką dźwiękową zakodowaną w formacie Dolby Digital Plus. 

    WAŻNE:

    • To rozwiązanie pomaga usunąć problem polegający na występowaniu zniekształceń dźwięku podczas odtwarzania dźwięku Dolby Digital Plus (DD+) w usłudze Netflix za pomocą odbiornika multimedialnego, głośnika Sound Bar lub zestawu kina domowego firmy Sony.
    • To rozwiązanie nie dotyczy przesyłania strumieniowego za pomocą odtwarzacza Sony Blu-ray Disc. W przypadku korzystania z odtwarzacza Blu-ray Disc firmy Sony z systemem dźwiękowym innego producenta należy skontaktować się z producentem tego systemu w celu uzyskania dodatkowej pomocy.

    W przypadku poniższych modeli w celu usunięcia problemu wymagana jest aktualizacja oprogramowania układowego.

    • STR-DN840
    • STR-DN1040

    W przypadku poniższych modeli w celu usunięcia zniekształceń dźwięku Dolby Digital Plus jest wymagana procedura serwisowa.

    Modele głośników Sound Bar:

    • HT-ST7
    • HT-XT1
    • HT-CT370
    • HT-CT770

    Modele odbiorników multimedialnych:

    • STR-DH540
    • STR-DH740
    • STR-DH550
    • STR-DH750

    Jeżeli używanego modelu nie ma na powyższej liście, w celu obejścia problemu należy wykonać następujące czynności:

    1. Otwórz aplikację Netflix.
    2. Wybierz film lub program telewizyjny.
    3. Wybierz opcję Audio and subtitles (Dźwięk i napisy).
    4. Zmień ustawienie Audio (Dźwięk) z Dolby Digital Plus 5.1 na Stereo.