Identyfikator artykułu : 00234183 / Ostatnia modyfikacja : 14.10.2020

Soundbar - Rabaty promocyjne cashback

    1. Jak mogę wziąć udział w promocji?

    2. Kiedy otrzymam zwrot na swoje konto bankowe?

    3. Dlaczego muszę przedstawić dowód zakupu, model i numer seryjny produktu?

    4. Dlaczego muszę przedstawić numer seryjny wycięty z pudełka?

    5. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?

    6. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?

    7. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.

    8. Jaki format powiny mieć załącziki wgrywane podczas procesu rejestracji zgłoszenia i czy są jakieś wytyczne co do wielkości załącznika?

    9. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?

    10. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zakupiony kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?

    11. Wysłałam(-em) dowód zakupu pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam(-em) żadnej informacji w sprawie rabatu promocyjnego cashback.

    12. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?

    13. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?

    14. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

     

     

     

    1. Jak mogę wziąć udział w promocji?

    Krok 1

    Kup jeden z wybranych soundbarów wraz z telewizorem Sony BRAVIA w okresie od 9 listopada 2020 do 10 stycznia 2021 w wybranym sklepie.

    Soundbar Cashback 
    HT-SD35300 PLN 
    HT-S350 300 PLN

    Krok 2

    Wejdź na stronę promocji i kliknij "zgłoś produkt". Zgłoszeń można dokonywać od 9 listopada 2020 do 10 lutego 2021.

    Uwaga: Jedna osoba może dokonać jednego zgłoszenia.

    Zgłoszeń można dokonywać do 10 lutego do godziny 23:59. Poźniejsze zgłoszenia nie będa rozpatrywane.

    Krok 3

    Zaloguj się na swoje konto My Sony lub załóż jeśli go nie posiadasz i wypełnij formularz zgłoszeniowy podając następujące informacje:

    Informacje o Twoim produkcie: model, numer seryjny, data zakupu i nazwa sklepu, w którym dokonano zakupu

    Twoje dane: Imię, adres e-mail, adres korespondencyjny, dane do przelewu oraz numer telefonu.

    Dowód zakupu

    Zdjęcie wyciętego numeru seryjnego z opakowania soundbara. Wycięcie numeru seryjnego nie powoduje utraty gwarancji.

    Po podaniu tych informacji, prześlij zgłoszenie.

    Krok 4

    Po przesłaniu zgłoszenia zostaniesz przekierowany na stronę potwierdzającą Twoje zgłoszenie. Potwierdzenie zostanie wysłane także na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Twój 8 cyfrowy kod zgłoszeniowy będzie widoczny w tytule otrzymanej wiadomości. Ten kod będzie również używamy jako numer referencyjny w razie jakichkolwiek pytań.

    Krok 5

    Jeśli Twoje zgłoszenie spełni warunki określone w regulaminie otrzymasz zwrot w ciągu 28 dni od momentu weryfikacji Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, kliknij "Zobacz status swojego zgłoszenia" na stronie głównej promocji.

    2. Kiedy otrzymam zwrot na swoje konto bankowe?

    Naszym celem jest dokonanie zwrotu w okresie do 28 dni od momentu weryfikacji Twojego zgłoszenia. W razie, gdyby dotrzymanie tego terminu było niemożliwe, rabat zostanie przekazany jak najszybciej w terminie późniejszym. Prosimy pamiętać, że nie jest to 28 dni od daty zgłoszenia, a 28 dni od pozytywnej weryfikacji zgłoszenia. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie przekazane informacje przez sprzedawców, że zwrot gotówki zostanie przyznany w okresie 28 dni od daty zakupu. Należy pamiętać, że wszelkie błędne lub brakujące dane mogą wpłynać na opóźnienie weryfikacji zgłoszenia i wypłaty gotówki.

    3. Dlaczego muszę przedstawić dowód zakupu, model i numer seryjny produktu?

    Dowód zakupu jest niezbędny do sprawdzenia czy zgłoszenie spełnia wymogi zawarte w regulaminie promocji. Pozwoli to na zmniejszenie ilości wymaganych dokumentów. Dzięki numerowi seryjnemu możemy sprawdzić, czy nabyty produkt kwalifikuje się do udziału w promocji.

    4. Dlaczego muszę przedstawić numer seryjny wycięty z pudełka?

    Wycięty numer seryjny jest dowodem, że produkt został zakupiony, a nie widziany tylko w sklepie lub zwrócony po zgłoszeniu do promocji. Zniszczone pudełko przez wycięcie numeru seryjnego nie powoduje utraty gwaracji.

    5. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?

    "Dowód zakupu musi spełniac poniższe warunki:

    1. Nazwa sklepu

    2. Data zakupu

    3. Nazwa produktu

    4. Numer NIP

    Zgłoszenie z dowodem zakupu bez tych danych może zostać odrzucone.

    UWAGA: Produkty (telewizor oraz soundbar), muszą zostać kupione tego samego dnia i w tym samym sklepie"

    6. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?

    Kliknij tutaj, żeby zobaczyć jak odnaleźć numer seryjny produktu

    7. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.

    Prosimy o sprawdzenie, czy w podanym numerze seryjnym nie ma błędu. Jeśli wpisany numer seryjny jest prawidłowy, posiadany model może nie być objęty tą promocją.

    8. Jaki format powiny mieć załącziki wgrywane podczas procesu rejestracji zgłoszenia i czy są jakieś wytyczne co do wielkości załącznika?

    Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.

    9. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?

    Prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji wskazanych w wiadomości. Pozwoli to nam zweryfikować możliwość udziału w promocji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni nie możemy zagwarantować przekazania rabatu promocyjnego cashback.

    10. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zakupiony kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?

    Rozpatrywane będą jedynie wnioski które dotyczą zakupów dokonanych w okresie wskazanym w regulaminie.

    11. Wysłałam(-em) dowód zakupu pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam(-em) żadnej informacji w sprawie rabatu promocyjnego cashback.

    W takim przypadku wniosek nie zostanie niestety uznany za prawidłowy do czasu dokonania zgłoszenia na stronie internetowej, która umożliwia załączenie dowodu zakupu, lub przesłania dowodu zakupu w odpowiedzi na wiadomość e-mail zawierającą kod uczestnictwa. Wnioski przesłane pocztą nie będą przyjmowane.

    12. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?

    Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.

    13. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?

    Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta korzystając z tego linku aby skorzystać z pomocy przy rejectracji lub zgłosić napotkane problemy.

    14. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

    Aby poznać szczegóły naszej polityki prywatności i sposobu przetwarzania danych osobowych skorzystaj z tego linku.