Identyfikator artykułu : S700024557 / Ostatnia modyfikacja : 12.07.2018

Pozioma linia przy dolnej lub górnej krawędzi ekranu

    Niniejszy artykuł zawiera informacje potrzebne do rozwiązania tego problemu.

    difficulty rating Stopień trudności:
    Bardzo łatwy 
    time needed Wymagany czas:
    Nie dotyczy

    W zależności od modelu i producenta części, w przypadku niektórych modeli serii VGN-CS1, CS2 i CS3 mogą pojawić się poziome linie przy górnej lub dolnej krawędzi ekranu, widoczne na poniższych przykładach:


    Przykład 1


    Przykład 2

    Ponieważ przywiązujemy dużą wagę do jakości, każdemu klientowi, którego komputer VAIO wymaga naprawy w związku z problemem opisanym powyżej, firma Sony pokryje koszty naprawy w ciągu 6 pierwszych lat od daty zakupu danego modelu. W takim przypadku prosimy o kontakt z Pomocą Techniczną VAIO w celu zorganizowania naprawy komputera VAIO.