Aktualizacja oprogramowania rozwiązująca problem losowego restartowania się telewizorów z serii XH90/XH92 (1 grudnia 2022 r.)
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Nowa aktualizacja oprogramowania — v6.1874
Stwierdziliśmy, że po aktualizacji wewnętrznego oprogramowania do wersji v6.1772 pewne telewizory z serii XH90/XH92 losowo się restartowały.
Aby rozwiązać ten problem, wydaliśmy kolejną aktualizację oprogramowania: v6.1874. Pobierz nową aktualizację oprogramowania (v6.1874) tutaj.
Jeśli zaktualizowany telewizor nieustannie uruchamia się na nowo, należy ręcznie wymusić zresetowanie do ustawień fabrycznych. Szczegółowe informacje podano w następującym artykule: Jak zresetować telewizor Sony za pomocą pilota lub bez niego („miękkie” resetowanie, resetowanie przez odłączenie zasilania lub przywracanie ustawień fabrycznych)
UWAGA! Przywrócenie ustawień fabrycznych usuwa wszystkie ustawienia telewizora, w tym aplikacje, kanały i ustawienia sieci bezprzewodowej.
Jeśli resetowanie do ustawień fabrycznych nie rozwiąże problemu z ponownym uruchamianiem, prosimy o ponowne zresetowanie telewizora. Jeśli ponowne zresetowanie również nie rozwiąże problemu, prosimy o kontakt w sprawie dalszej pomocy.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.