Identyfikator artykułu : 00257501 / Ostatnia modyfikacja : 21.04.2021

Po aktualizacji systemu do wersji Android 11 nie działa odblokowywanie odciskiem palca

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Przepraszamy za problemy z działaniem funkcji odblokowywania odciskiem palca. Mamy świadomość tego problemu i wkrótce opublikujemy rozwiązanie.

    Do czasu wydania odpowiedniej poprawki oprogramowania prosimy o korzystanie z poniższego doraźnego rozwiązania. 

    Ponowne uruchamianie

    Jak uruchomić ponownie urządzenie

    • Naciśnij klawisz zasilania i trzymaj go dotąd, aż pojawi się menu. 
    • Stuknij opcję Uruchom ponownie
    • Sprawdź, czy problem został doraźnie rozwiązany.

    Uwaga: jeśli ponowne uruchomienie urządzenia nie pomaga, przejdź do następnego rozwiązania.

    Wymuś ponowne uruchomienie

    Aby wymusić ponowne uruchomienie urządzenia

    • Jednocześnie naciśnij i przytrzymaj klawisz zasilaniaklawisz zwiększania głośności, zaczekaj, aż urządzenie zawibruje, po czym puść klawisze. Urządzenie uruchomi się ponownie.
    • Sprawdź, czy problem został doraźnie rozwiązany.