Promocja Cashback obiektywów „Welcome-to-Alpha” (Cashback)
1. Jakie są zasady udzielania rabatów promocyjnych cashback?
2. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
4. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
5. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
6. Zarejestrowałem aparat, ale nie otrzymałem kodu kuponu, co mam zrobić?
7. Jaka jest maksymalna liczba zgłoszeń, które mogę utworzyć?
1. Jakie są zasady udzielania rabatów promocyjnych cashback?
Krok 1
Kup aparat objęty promocją, zarejestruj go w My Sony i zaznacz, że chcesz otrzymywać mailem wiadomości marketingowe. W ciągu 24 godzin od rejestracji otrzymasz 3 kody promocyjne uprawniające do uzyskania rabatu cashback przy zakupie maksymalnie trzech kwalifikujących się obiektywów u dealera uczestniczącego w promocji.
Krok 2
Wejdź na stronę internetową kampanii i kliknij przycisk „Claim”, aby dokonać rejestracji. Zgłoszenia w sprawie rabatu cashback można dokonać nie wcześniej niż po trzydziestu (30) dniach od daty zakupu odpowiedniego Obiektywu(-ów) i w ciągu trzech miesięcy od zakupu obiektywu. Zgłoszenia dokonane przed wymaganym terminem zostaną odrzucone.
Krok 3
· Zaloguj się lub utwórz konto My Sony i wypełnij formularz kampanii, podając następujące dane:
· Informacje o Twoim obiektywie: model, numer seryjny, unikalny kod kuponu otrzymany za pośrednictwem My Sony, data zakupu i sprzedawca
· Podać dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy, dane rachunku bankowego, i numer telefonu
· Twój dowód zakupu obiektywu
· Zdjęcia białej naklejki z widocznymi kodami kreskowymi, modelem i numerem seryjnym Obiektywu objętego Promocją, przy czym naklejka ta musi być WYCIĘTA z opakowania obiektywu,
Po podaniu tych informacji kliknij przycisk „Prześlij”.
Krok 4
Po przesłaniu formularza nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzenia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację. Twój kod rejestracyjny to 8-cyfrowy numer, który będzie wyświetlany w temacie wiadomości e-mail. Ten kod będzie również służył jako numer referencyjny na wypadek pytań dotyczących kampanii.
Krok 5
Jeśli Twoje zgłoszenie spełnia warunki promocji, otrzymasz wyznaczony zwrot gotówki w ciągu 28 dni od zatwierdzenia wniosku. Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego wniosku o zwrot gotówki, kliknij link „Zobacz stan swojego wniosku” na stronie głównej kampanii.
Uwaga: Każdy klient może zgłosić do 3 wniosków ( maksimum 1 wnioski mogą dotyczyć jednego modelu). Każdy kod kuponu można wykorzystać tylko raz.
2. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
"Akceptowalny dowód zakupu powinen spełniać zawierać poniższe elementy:
1- Nazwa sklepu.
2- Data dokonania zakupu.
3- Nazwa zakupionego produktu.
4- Numer NIP sklepu.
Twój wniosek może zostać odrzucony jeśli dołączony dowód zakupu nie będzie posiadał powyższych elementów."
3. W jakim formacie powinny być zapisane załaczniki w procesie rejestracji zgłoszenia, oraz czy są ogarniczenia wielkości plików?
Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.
4. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
5. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
6. Zarejestrowałem aparat, ale nie otrzymałem kodu kuponu, co mam zrobić?
Jeśli jesteś nowym klientem, pamiętaj o zarejestrowaniu aparatu w My Sony. Przypominamy: 3 indywidualne kody zostaną przesłane w oddzielnej wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin od rejestracji produktu.
Jeśli nie otrzymałeś żadnego e-maila, sprawdź folderu ze spamem.
7. Jaka jest maksymalna liczba zgłoszeń, które mogę utworzyć?
Otrzymasz 3 kody voucherów za każdy zarejestrowany kwalifikujący się produkt. Nie ma ograniczeń co do ilości zarejestrowanych uprawnionych produktów.
Np: Jeśli kupisz i zarejestrujesz 3 kwalifikujące się aparaty, otrzymasz łącznie 3x3=9 kodów voucherów.
Masz prawo do tylko jednego roszczenia na każdy model obiektywu na 1 zarejestrowany kwalifikujący się produkt.