Identyfikator artykułu : 00251103 / Ostatnia modyfikacja : 26.02.2021

Promocja Cashback obiektywów „Welcome-to-Alpha”

    1. Jakie są zasady udzielania rabatów promocyjnych cashback?

    2. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?

    3. W jakim formacie powinny być zapisane załaczniki w procesie rejestracji zgłoszenia, oraz czy są ogarniczenia wielkości plików?

    4. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zakupiony kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?

    5.  Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?

    6. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?

    7. Zarejestrowałem aparat, ale nie otrzymałem kodu kuponu, co mam zrobić?


    1. Jakie są zasady udzielania rabatów promocyjnych cashback?

    Krok 1

    Kup kamery Sony ILME-FX3, ILCE-1, ILME-FX6V, ILCE-7C, ILCE-7CL, ILCE-6000, ILCE-6100, ILCE-6400, ILCE-6600, ILCE-7M2, ILCE-7M3, ILCE-7R, ILCE-7S lub ILCE-9  do 31.03.2022 (w zestawie), zarejestruj swój kwalifikujący się aparat w My Sony między 12.10.2020 a 15.06.2022 (w zestawie) i otrzymaj 3 kody kuponów, aby otrzymać zwrot pieniędzy za zakup kwalifikującego się obiektywu między 12.10.2020 a 30.06.2022 od uczestniczącego sprzedawcy.

    Krok 2

    Wejdź na stronę kampanii i kliknij przycisk „Otrzymaj zwrot pieniędzy”, aby się zarejestrować. Wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej w terminie do 31.07.2022 do godziny 23:59. 

    Uwaga: Reklamacje można zgłaszać w terminie 12.10.2020–31.07.2022.

    Krok 3

    · Zaloguj się lub utwórz konto My Sony i wypełnij formularz kampanii, podając następujące dane:

    · Informacje o Twoim obiektywie: model, numer seryjny, unikalny kod kuponu otrzymany za pośrednictwem My Sony, data zakupu i sprzedawca

    · Podać  dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, adres pocztowy,  dane rachunku bankowego, i numer telefonu

    · Twój dowód zakupu obiektywu

    · Zdjęcia białej naklejki z widocznymi kodami kreskowymi, modelem i numerem seryjnym Obiektywu objętego Promocją, przy czym naklejka ta musi być WYCIĘTA z opakowania obiektywu, 

    Po podaniu tych informacji kliknij przycisk „Prześlij”.

    Krok 4

    Po przesłaniu formularza nastąpi przekierowanie na stronę potwierdzenia, a na Twój adres e-mail zostanie wysłany e-mail potwierdzający rejestrację. Twój kod rejestracyjny to 8-cyfrowy numer, który będzie wyświetlany w temacie wiadomości e-mail. Ten kod będzie również służył jako numer referencyjny na wypadek pytań dotyczących kampanii.

    Krok 5

    Jeśli Twoje zgłoszenie spełnia warunki promocji, otrzymasz wyznaczony zwrot gotówki w ciągu 28 dni od zatwierdzenia wniosku. Jeśli chcesz sprawdzić stan swojego wniosku o zwrot gotówki, kliknij link „Zobacz stan swojego wniosku” na stronie głównej kampanii.

    Uwaga: Każdy klient może zgłosić do 3 wniosków ( maksimum 1 wnioski mogą dotyczyć jednego modelu). Każdy kod kuponu można wykorzystać tylko raz.

    2. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?

    "Akceptowalny dowód zakupu powinen spełniać zawierać poniższe elementy:

    1- Nazwa sklepu.

    2- Data dokonania zakupu.

    3- Nazwa zakupionego produktu.

    4- Numer NIP sklepu.

    Twój wniosek może zostać odrzucony jeśli dołączony dowód zakupu nie będzie posiadał powyższych elementów."

    3. W jakim formacie powinny być zapisane załaczniki w procesie rejestracji zgłoszenia, oraz czy są ogarniczenia wielkości plików?

    Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.

    4. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zakupiony kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?

    Rozpatrywane będą jedynie wnioski które dotyczą zakupów dokonanych w okresie wskazanym w regulaminie.

    5.  Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?

    Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.

    6.  Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?

    Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.

    7. Zarejestrowałem aparat, ale nie otrzymałem kodu kuponu, co mam zrobić?

    Jeśli jesteś nowym klientem, upewnij się, że zarejestrowałeś odpowiednią kamerę (ILME-FX3/ ILCE-1/ ILME-FX6V/ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE -9) go w serwisie My Sony między 12.10.2020 a 15.06.2022 Data zakupu tego aparatu powinna przypadać między 12.10.2020 a 31.03.2022. Uwaga: 3 indywidualne kody rabatowe cashback w oddzielnej wiadomości e-mail w ciągu 24 godzin od rejestracji produktu.

    Jeśli jesteś istniejącym klientem i zarejestrowałeś kwalifikujący się aparat przed 12.10.2020, ale nie zarejestrowałeś zakupu obiektywu w Sony w ciągu ostatnich 12 miesięcy, powinieneś otrzymać wiadomość e-mail od My Sony z osobistymi kodami do 12.10.2020 roku, pod warunkiem, że podczas zakładania konta My Sony, została wyrażona zgoda na otrzymywanie wiadomości e-mail poprzez zaznaczenie ogólnej zgody lub co najmniej jednego z rodzajów newslettera n.p. wiadomości e-mail od My Sony.

    Jeśli nie otrzymałeś żadnego e-maila, sprawdź folderu ze spamem.