Identyfikator artykułu : 00246906 / Ostatnia modyfikacja : 18.06.2020

Powiadomienie o programie wymiany wybranych kart pamięci SD z serii SF-M, SF-M w wersji TOUGH i SF-G w wersji TOUGH

    Dziękujemy za zainteresowanie produktami firmy Sony.

    Pragniemy poinformować o wykrytym problemie z wybranymi kartami pamięci SD z serii SF-M, SF-M w wersji TOUGH i SF-G w wersji TOUGH.

    Problem z danymi w trybie VSC

    W przypadku użycia aparatu* zgodnego z trybem VSC (Video Speed Class) dane o materiale filmowym nagrywane na karcie pamięci mogą ulec uszkodzeniu lub zostać nagrane w nieoptymalny sposób.

    * Aparaty zgodne z trybem VSC V60/V90.

    Aby rozwiązać ten problem, rozpoczynamy bezpłatną wymianę kart SD, których on dotyczy.

    Modele, których dotyczy informacja

    Kartę można zidentyfikować na podstawie numeru modelu. Jest on widoczny z przodu karty, w miejscu oznaczonym czerwonym kółkiem.


    Seria SF-M

    Uwaga! Identyfikacja kart jest możliwa tylko wówczas, gdy z przodu widnieją oznaczenia „V60”, „R:277MB/s” i „W:150MB/s”.

      
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    Seria SF-M w wersji TOUGH

      
    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    Seria SF-G w wersji TOUGH

      
    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

    Jak sprawdzić, czy problem dotyczy posiadanej karty

    Seria SF-M

    1. Sprawdź, czy problem dotyczy Twojej karty. Karty z serii SF-M można rozpoznać po nadrukowanych z przodu oznaczeniach V60, R:277MB/s i W:150MB/s.
    2. Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).
      1. Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
      2. Jeśli NIE, problem dotyczy posiadanej karty.

    Dotyczy 

    Dotyczy 

    Nie dotyczy


     

    Seria SF-M w wersji TOUGH

    1. Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).
      1. Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
      2. Jeśli NIE, problem dotyczy posiadanej karty.

    Dotyczy 

    Nie dotyczy

     

    Seria SF-G w wersji TOUGH

    Są dwa sposoby sprawdzenia, czy problem dotyczy posiadanej karty.

    1. Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).

    a. Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
    b. Jeśli NIE, przejdź do kolejnej czynności.

    2. Sprawdź, czy oznaczenie cyfrowo-literowe z tyłu karty zaczyna się od TV, czy od TR.

    a. Jeśli ciąg liter i cyfr zaczyna się od TR, problem nie dotyczy posiadanej karty.
    b. Jeśli ciąg liter i cyfr zaczyna się od TV, problem dotyczy posiadanej karty.

    Dotyczy

    Nie dotyczy

    Nie dotyczy

     

    Oferujemy bezpłatną wymianę kart pamięci SD, których dotyczy opisany tu problem, w okresie od 18 czerwca 2020 r. do 31 marca 2022 r.

    Możesz poprosić o wymianę karty SD za pomocą tego formularza.

    UWAGA: nie jesteśmy w stanie przenieść zawartości karty pamięci SD, której dotyczy problem, na nową kartę. Przed wysłaniem karty do wymiany należy utworzyć kopię zapasową jej zawartości na komputerze lub innym urządzeniu pamięci masowej.

    *Obecna sytuacja związana z koronawirusem może rzutować na świadczenie pewnych usług. Mimo że staramy się ograniczać jej skutki, mogą wystąpić opóźnienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i liczymy na zrozumienie w tym trudnym okresie.