Powiadomienie o programie wymiany wybranych kart pamięci SD z serii SF-M, SF-M w wersji TOUGH i SF-G w wersji TOUGH
Dziękujemy za zainteresowanie produktami firmy Sony.
Pragniemy poinformować o wykrytym problemie z wybranymi kartami pamięci SD z serii SF-M, SF-M w wersji TOUGH i SF-G w wersji TOUGH.
Problem z danymi w trybie VSC
W przypadku użycia aparatu* zgodnego z trybem VSC (Video Speed Class) dane o materiale filmowym nagrywane na karcie pamięci mogą ulec uszkodzeniu lub zostać nagrane w nieoptymalny sposób.
* Aparaty zgodne z trybem VSC V60/V90.
Aby rozwiązać ten problem, rozpoczynamy bezpłatną wymianę kart SD, których on dotyczy.
Modele, których dotyczy informacja
Kartę można zidentyfikować na podstawie numeru modelu. Jest on widoczny z przodu karty, w miejscu oznaczonym czerwonym kółkiem.
Seria SF-M
Uwaga! Identyfikacja kart jest możliwa tylko wówczas, gdy z przodu widnieją oznaczenia „V60”, „R:277MB/s” i „W:150MB/s”.
|
|
Seria SF-M w wersji TOUGH
|
|
Seria SF-G w wersji TOUGH
|
|
Jak sprawdzić, czy problem dotyczy posiadanej karty
Seria SF-M
- Sprawdź, czy problem dotyczy Twojej karty. Karty z serii SF-M można rozpoznać po nadrukowanych z przodu oznaczeniach V60, R:277MB/s i W:150MB/s.
- Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).
- Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
- Jeśli NIE, problem dotyczy posiadanej karty.
Dotyczy |
Dotyczy |
Nie dotyczy |
Seria SF-M w wersji TOUGH
- Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).
- Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
- Jeśli NIE, problem dotyczy posiadanej karty.
Dotyczy |
Nie dotyczy |
Seria SF-G w wersji TOUGH
Są dwa sposoby sprawdzenia, czy problem dotyczy posiadanej karty.
1. Sprawdź, czy z tyłu karty, w lewym dolnym rogu, widoczna jest gwiazdka (*).
a. Jeśli TAK, problem nie dotyczy posiadanej karty.
b. Jeśli NIE, przejdź do kolejnej czynności.
2. Sprawdź, czy oznaczenie cyfrowo-literowe z tyłu karty zaczyna się od TV, czy od TR.
a. Jeśli ciąg liter i cyfr zaczyna się od TR, problem nie dotyczy posiadanej karty.
b. Jeśli ciąg liter i cyfr zaczyna się od TV, problem dotyczy posiadanej karty.
Dotyczy |
Nie dotyczy |
Nie dotyczy |
Oferujemy bezpłatną wymianę kart pamięci SD, których dotyczy opisany tu problem, w okresie od 18 czerwca 2020 r. do 31 marca 2024 r.
Możesz poprosić o wymianę karty SD za pomocą tego formularza.
UWAGA: nie jesteśmy w stanie przenieść zawartości karty pamięci SD, której dotyczy problem, na nową kartę. Przed wysłaniem karty do wymiany należy utworzyć kopię zapasową jej zawartości na komputerze lub innym urządzeniu pamięci masowej.
*Obecna sytuacja związana z koronawirusem może rzutować na świadczenie pewnych usług. Mimo że staramy się ograniczać jej skutki, mogą wystąpić opóźnienia. Przepraszamy za ewentualne niedogodności i liczymy na zrozumienie w tym trudnym okresie.