Identyfikator artykułu : 00245681 / Ostatnia modyfikacja : 05.08.2020

Co zrobić w przypadku pojawienia się błędu [Network not connected] (Brak połączenia z siecią)

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Komunikat o błędzie sieci lub błędne wskazania zegara

    Jeśli niedługo po aktualizacji telewizora pojawił się komunikat [network not connected] (brak połączenia z siecią) i występuje co najmniej jeden z poniższych objawów:

    • Na ekranie głównym wyświetlana jest niewłaściwa godzina.
    • Niektóre aplikacje nie działają, a inne działają normalnie.
    • Wyświetlony jest stan sieci „Połączono, brak Internetu”. 

    Przyczyną tego błędu może być różnica między ustawieniem wewnętrznego zegara telewizora a czasem zegarowym w Internecie.
    Rozwiązaniem jest wówczas zmiana ustawienia zegara na „Czas z sieci”. 
     

    Jak nastawić zegar na „Czas z sieci”

    Wybierz [Ustawienia] koło zębate ustawień → przewiń zawartość do opcji [Preferencje systemowe] → wybierz [Data i godzina] → wybierz [Użyj czasu z sieci]. 

    Jeśli masz zaprogramowane kanały telewizyjne, możesz również włączyć jakiś kanał na co najmniej 30 sekund, po czym z powrotem wyświetlić ekran główny i sprawdzić, czy wskazywana jest właściwa godzina.

     

    Jeśli wypróbowanie tego rozwiązania nie poprawi sytuacji, prosimy o kontakt