Oglądane na telewizorze materiały wideo z internetowych serwisów streamingowych mają niską jakość.
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Pandemia koronawirusa (COVID-19) spowodowała globalny wzrost ruchu w Internecie. W związku z tym pewne serwisy internetowe poinformowały o obniżeniu jakości przesyłanego strumieniowo obrazu wideo, by zmniejszyć obciążenie łączy. Zmiana ta może wpłynąć na jakość obrazu, nawet jeśli w tytule materiału podana jest rozdzielczość 4K lub Wysoka. W rezultacie materiał może być wyświetlany w standardowej rozdzielczości (SD).
Telewizor BRAVIA wyświetla obraz w rozdzielczości, w jakiej dostarcza go serwis streamingowy. Niższa jakość wideo z serwisu streamingowego nie oznacza uszkodzenia telewizora.
W celu uzyskania dalszych informacji, w tym szczegółowych planów lub okresów ograniczeń, należy skontaktować się z operatorem serwisu streamingowego.