Sony BRAVIA 4K 100 Hz I Otrzymaj zwrot pieniędzy (24.07.2023 - 03.09.2023)
1. Jak mogę wziąć udział w promocji?
2. Kiedy otrzymam zwrot na swoje konto bankowe?
3. Dlaczego muszę przedstawić dowód zakupu, model i numer seryjny produktu?
4. Dlaczego muszę przedstawić plik zawierający wystawioną przeze mnie opinię?
5. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
6. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?
7. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.
9. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
12. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
13. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
14. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?
1. Jak mogę wziąć udział w promocji?
Krok 1
W okresie od 24 lipca do 03 września 2023 dokonaj zakupu jednego z wybranych telewizorów Sony BRAVIA 4K w sklepie autoryzowanego sprzedawcy.
Krok 2
Wejdź na stronę promocji i kliknij "zgłoś produkt".
Uwaga: Jedna osoba może dokonać do dwóch zgłoszeń.
Zgłoszeń można dokonywać od 7 sierpnia do 01 października 2023 (włącznie). Poźniejsze zgłoszenia nie będa rozpatrywane.
Dokonanie zgłoszenia jest możliwe najwcześniej po czternastu (14) dniach od daty zakupu danego produktu.
Krok 3
Zaloguj się na swoje konto My Sony, lub załóż jeśli go nie posiadasz, i wypełnij formularz zgłoszeniowy podając następujące informacje:
Informacje o Twoim produkcie: model, numer seryjny, data zakupu i nazwa sklepu, w którym dokonano zakupu
Twoje dane: Imię, adres e-mail, adres korespondencyjny, dane do przelewu oraz numer telefonu.
Dowód zakupu
Zdjęcie z widocznym numerem seryjnym, dostępnym w menu telewizora.
Załącznik opinii w formacie jpg, jpeg lub png dla zakupionego modelu. Opinia produktu powinna być umieszczona na stronie sprzedawcy danego produktu oraz zawierać zdanie: OPINIA WYSTAWIONA W AKCJI PROMOCYJNEJ SONY. Firma Sony nie weryfikuje treści opinii.
Po podaniu tych informacji, prześlij zgłoszenie.
Krok 4
Po przesłaniu zgłoszenia, zostaniesz przekierowany na stronę potwierdzającą Twoje zgłoszenie. Potwierdzenie zostanie wysłane także na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Twój 8-cyfrowy kod zgłoszeniowy będzie widoczny w tytule otrzymanej wiadomości. Ten kod będzie również używamy jako numer referencyjny w razie jakichkolwiek pytań.
Krok 5
Jeśli Twoje zgłoszenie spełni warunki określone w regulaminie otrzymasz zwrot w ciągu 28 dni od momentu weryfikacji Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, kliknij "Zobacz status swojego zgłoszenia" na stronie głównej promocji.
2. Kiedy otrzymam zwrot na swoje konto bankowe?
Naszym celem jest dokonanie zwrotu w okresie do 28 dni od momentu weryfikacji Twojego zgłoszenia. W razie, gdyby dotrzymanie tego terminu było niemożliwe, rabat zostanie przekazany jak najszybciej w terminie późniejszym. Prosimy pamiętać, że nie jest to 28 dni od daty zgłoszenia, a 28 dni od pozytywnej weryfikacji zgłoszenia. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie przekazane informacje przez sprzedawców, że zwrot gotówki zostanie przyznany w okresie 28 dni od daty zakupu. Należy pamiętać, że wszelkie błędne lub brakujące dane mogą wpłynać na opóźnienie weryfikacji zgłoszenia i wypłaty gotówki.
3. Dlaczego muszę przedstawić dowód zakupu, model i numer seryjny produktu?
Dowód zakupu jest niezbędny do sprawdzenia czy zgłoszenie spełnia wymogi zawarte w regulaminie promocji. Pozwoli to na zmniejszenie ilości wymaganych dokumentów. Dzięki numerowi seryjnemu możemy sprawdzić, czy nabyty produkt kwalifikuje się do udziału w promocji.
4. Dlaczego muszę przedstawić plik zawierający wystawioną przeze mnie opinię?
Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Chcemy ją poznać.
5. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
Dowód zakupu musi spełniac poniższe warunki:
1. Nazwa sklepu
2. Data zakupu
3. Nazwa produktu
4. Numer NIP sprzedawcy
Zgłoszenie z dowodem zakupu bez tych danych może zostać odrzucone.
6. Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?
Kliknij tutaj, żeby zobaczyć jak odnaleźć numer seryjny produktu.
7. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.
Prosimy o sprawdzenie, czy w podanym numerze seryjnym nie ma błędu. Jeśli wpisany numer seryjny jest prawidłowy, posiadany model może nie być objęty tą promocją.
8. Jaki format powiny mieć załączniki wgrywane podczas procesu rejestracji zgłoszenia i czy są jakieś wytyczne co do wielkości załącznika?
Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.
9. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
Prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji wskazanych w wiadomości. Pozwoli to nam zweryfikować możliwość udziału w promocji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni nie możemy zagwarantować przekazania rabatu promocyjnego cashback.
10. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zarejestrowany kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?
Rozpatrywane będą jedynie wnioski które dotyczą zakupów dokonanych w okresie wskazanym w regulaminie.
11. Wysłałam (-em) dowód zakupu pocztą na adres podany mi przez dealera i jak dotąd nie otrzymałam (-em) żadnej informacji w sprawie rabatu promocyjnego cashback.
W takim przypadku wniosek nie zostanie niestety uznany za prawidłowy do czasu dokonania zgłoszenia na stronie internetowej, która umożliwia załączenie dowodu zakupu, lub przesłania dowodu zakupu w odpowiedzi na wiadomość e-mail zawierającą kod uczestnictwa. Wnioski przesłane pocztą nie będą przyjmowane.
12. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
13. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta korzystając z tego linku, aby skorzystać z pomocy przy rejectracji lub zgłosić napotkane problemy.
14. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?
Aby poznać szczegóły naszej polityki prywatności i sposobu przetwarzania danych osobowych skorzystaj z tego linku.