Identyfikator artykułu : 00264583 / Ostatnia modyfikacja : 20.07.2021

Nie działa technologia Apple CarPlay lub Android Auto

    WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.

    Aby rozwiązać ten problem, wykonaj poniższe instrukcje:

    1. Uruchom ponownie urządzenie mobilne.
    2. Podłącz urządzenie mobilne innym przewodem USB i sprawdź, czy problem został rozwiązany.​​​​​

    UWAGI:

    • Jeśli używasz długiego przewodu USB, spróbuj użyć krótszego. 
    • Przewód USB, którego używasz, mógł z upływem czasu ulec zużyciu i dlatego nie działa prawidłowo.
    • Jeśli korzystasz z telefonu iPhone, zalecamy użycie przewodu Lightning wyprodukowanego przez firmę Apple.
    • Jeśli konieczne jest użycie przedłużacza USB, to w przypadku modeli z dostarczonym przedłużaczem USB użyj przedłużacza dostarczonego z radiem samochodowym.