Identyfikator artykułu : 00223138 / Ostatnia modyfikacja : 08.02.2019

Problem z odtwarzaniem Amazon Prime Video na telewizorach Sony 2011-2013 BRAVIA - 8 lutego 2019 [Uaktualniać]

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Z przyjemnością informujemy, że problem ten został rozwiązany (stan na dzień 5 lutego 2019 r.).

Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności.

[Dotyczy serii modeli TV]

  • Telewizory BRAVIA z 2011 r.: Serie EX52*, EX72*, HX72*, HX82*, HX92*, X52*, NX72* i CX52* 
  • Telewizory BRAVIA z 2012 r.: Serie EX55*, EX65*, HX75*, HX85*, HX95* i X90** 
  • Telewizory BRAVIA z 2013 r.: Serie W60*A, W65*A, W68*A, W80*A, W85*A, W90*A Series, X85**A, X90**A i S99*A Series


Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

  • KDL‐40NX723
  • KDL-40EX650
  • KDL-55HX955
  • KDL-46W905A

Problem z odtwarzaniem Amazon Prime Video na telewizorach Sony 2011-2013 BRAVIA - 4 lutego 2019

Jesteśmy świadomi, iż możesz nie mieć dostępu do aplikacji Video Amazon Prime na swoim telewizorze i wyświetlany jest następujący komunikat: "Problem z zawartością - spróbuj ponownie (Content Issue - Retry)".

Nasi inżynierowie badają obecnie pierwotną przyczynę problemu. Aby być na bieżąco z informacjami, proszę regularnie odwiedzaj naszą stronę lub dodaj ją do zakładki.

Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie spowodowane niedogodności.

[Dotyczy serii modeli TV]

  • Telewizory BRAVIA z 2011 r.: Serie EX52*, EX72*, HX72*, HX82*, HX92*, X52*, NX72* i CX52* 
  • Telewizory BRAVIA z 2012 r.: Serie EX55*, EX65*, HX75*, HX85*, HX95* i X90** 
  • Telewizory BRAVIA z 2013 r.: Serie W60*A, W65*A, W68*A, W80*A, W85*A, W90*A Series, X85**A, X90**A i S99*A Series


Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

  • KDL‐40NX723
  • KDL-40EX650
  • KDL-55HX955
  • KDL-46W905A