Najczęstsze pytania dotyczące aktualizacji systemu Android™ do wersji 8.0 Oreo™
W kwietniu 2019 r. wydana zostanie ważna aktualizacja oprogramowania wymienionych poniżej telewizorów z platformą Android TV™.
Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące tej aktualizacji.
UWAGA: Poniższa automatyczna aktualizacja została wznowiona i będzie wprowadzana w najbliższych tygodniach. Więcej informacji podano w komunikacie na stronie pomocy technicznej. Aktualizację można też pobrać z naszej witryny pomocy technicznej, a następnie zainstalować z pamięci USB. Dalsze informacje można znaleźć na stronie z opisem posiadanego telewizora.
Produkty, których dotyczy informacja:
- Modele z 2019 roku: Serie AG8, XG80, XG81, XG83, XG90
- Modele z 2018 roku: Serie AF8, WF80, XF75, XF78, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90
- Modele z 2017 roku: Serie A1, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94
- Modele z 2016 roku: Serie SD80, XD70, XD75, XD80, XD83, ZD9
UWAGI:
- Najnowsza aktualizacja jest zdecydowanie polecana użytkownikom, którzy zaktualizowali już system Android do wersji 8.0 Oreo (wewnętrzne oprogramowanie w wersji 6.5830). Rozwiązuje ona napotykane wcześniej problemy i wprowadza dodatkowe ulepszenia.
- Użytkowników, którzy nie zaktualizowali jeszcze systemu Android do wersji 8.0 Oreo, informujemy o dostępności tej aktualizacji. Korzyści zapewniane przez system operacyjny Oreo są opisane w następującym artykule: Co zmieni się po aktualizacji systemu Android w telewizorze do wersji 8.0 Oreo?
Sprawdzanie nazwy modelu telewizora opisano w poniższym artykule.
Jak sprawdzić nazwę modelu, numer seryjny i wersję oprogramowania systemowego telewizora BRAVIA
Procedurę aktualizacji oprogramowania opisano w poniższym artykule.
Jak zaktualizować oprogramowanie telewizora z platformą Android TV?
Co zmieni się po aktualizacji systemu Android w telewizorze do wersji 8.0 Oreo?
Aktualizacja oprogramowania telewizora spowoduje dodanie i poprawę działania różnych funkcji. Szczegółowe informacje podano w następującym artykule:
Co zmienia się w głównym menu?
Szczegółowe informacje o zmianach w ekranie głównym po aktualizacji zawiera poniższy artykuł.
Co zmienia się w głównym menu po aktualizacji oprogramowania?
Obecnie pojawia się nieznany komunikat.
- Jeśli po włączeniu telewizora w prawym górnym rogu ekranu pojawia się komunikat o błędzie, na przykład Brak dostępu do Internetu, należy zapoznać się z poniższym artykułem.
Co oznacza komunikat pojawiający się w prawym górnym rogu ekranu przy włączaniu telewizora?
- Szczegółowe informacje o komunikatach pojawiających się w głównym menu podano w poniższym artykule.
Co oznacza komunikat w głównym menu?
*Android i Android TV są znakami towarowymi Google LLC; Oreo jest znakiem towarowym grupy Mondelez International Inc.