Identyfikator artykułu : 00206332 / Ostatnia modyfikacja : 25.02.2019

Najczęstsze pytania dotyczące aktualizacji systemu Android™ do wersji 8.0 Oreo™ (od stycznia 2019 r.)

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

W styczniu 2019 r. wydana zostanie ważna aktualizacja oprogramowania wymienionych poniżej telewizorów z platformą Android TV™.

Ten artykuł zawiera odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące tej aktualizacji.

Automatyczna aktualizacja systemu Android ™ 8.0 Oreo ™ została tymczasowo zawieszona i zostanie wznowiona w ciągu najbliższych miesięcy. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w ogłoszeniu na stronie pomocy technicznej. Alternatywnie, aktualizacje można również pobrać na naszej stronie pomocy technicznej i dokonać aktualizacji poprzez USB. Aby uzyska więcej informacji proszę odwiedzić stronę pomocy technicznej dotyczącą twojego modelu telewizora.

Produkty, których dotyczy informacja:

  • Modele z 2018 roku: Serie AF8, WF80, XF75, XF78, XF80, XF83, XF85, XF87, XF90
  • Modele z 2017 roku: Serie A1, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94
  • Modele z 2016 roku: Serie SD80, XD70, XD75, XD80, XD83, ZD9

Sprawdzanie nazwy modelu telewizora opisano w poniższym artykule.
Jak sprawdzić nazwę modelu, numer seryjny i wersję oprogramowania systemowego telewizora BRAVIA

Procedurę aktualizacji oprogramowania opisano w poniższym artykule.
Jak zaktualizować oprogramowanie telewizora z platformą Android TV?

 

Co zmieni się po aktualizacji systemu Android w telewizorze do wersji 8.0 Oreo?

Aktualizacja oprogramowania telewizora spowoduje dodanie i poprawę działania różnych funkcji. Szczegółowe informacje podano w następującym artykule:

Co zmienia się w głównym menu?

Szczegółowe informacje o zmianach w ekranie głównym po aktualizacji zawiera poniższy artykuł.
Co zmienia się w głównym menu po aktualizacji oprogramowania?


Obecnie pojawia się nieznany komunikat.

 

*Android i Android TV są znakami towarowymi Google LLC; Oreo jest znakiem towarowym grupy Mondelez International Inc.