Identyfikator artykułu : 00204036 / Ostatnia modyfikacja : 08.02.2019

Netflix: Gdy na ekranie telewizora pojawia się komunikat „Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.” (błąd TVQ-PM-100) — 9 listopada 2018 r.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Przy próbie oglądania na telewizorze filmów z serwisu Netflix może pojawiać się następujący komunikat: „We’re having trouble playing this title at the moment. Please try again later or select a different title.” (Mamy obecnie problem z odtworzeniem tego tytułu. Spróbuj ponownie później lub wybierz inny tytuł.)

Mamy świadomość tego problemu, a nasi inżynierowie pracują już nad ustaleniem jego praprzyczyny i opracowaniem rozwiązań dla poszczególnych modeli telewizorów. Chcemy przekazać informację o obecnych i opracowywanych rozwiązaniach tego problemu dla poszczególnych modeli telewizorów.

  • Serie R5**C, WD75* i WD6**:

W nadchodzących tygodniach na naszej witrynie pomocy technicznej zostaną opublikowane aktualizacje wewnętrznego oprogramowania, które rozwiążą ten problem. Po uaktualnieniu wewnętrznego oprogramowania może być konieczne przywrócenie ustawień fabrycznych.

Serie R5**C
Problem ten można rozwiązać, aktualizując wewnętrzne oprogramowanie do najnowszej wersji, a następnie przywracając ustawienia fabryczne* telewizora:

  • Wybierz opcję [Ustawienia].
  • Wybierz opcję [Ustawienia systemowe].
  • Wybierz opcję [Pomoc techniczna].
  • Wybierz opcję [Ustawienia fabryczne].
  • Wybierz [OK].

    *UWAGA: Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień.


Serie WD75* i WD6**
Problem ten można rozwiązać, aktualizując wewnętrzne oprogramowanie do najnowszej wersji, a następnie przywracając ustawienia fabryczne* telewizora:

  • Naciśnij przycisk „Home” na pilocie.
  • Przejdź do opcji „Ustawienia”.
  • Wskaż opcję „Pomoc techniczna” inaciśnij przycisk OK.
  • Przewiń zawartość ekranu wdół, aby wskazać opcję „Ustawienia fabryczne”. Naciśnij przycisk OK.
  • Kiedy pojawi się prośba opotwierdzenie, wskaż opcję „Tak” inaciśnij przycisk OK.

    *UWAGA: Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień.
     
  • Serie WE6**, WE75, WF6**, XE70** i XF70**:

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne. Jeśli nie rozwiąże to problemu, prosimy o regularne odwiedzanie tej strony w celu uzyskania kolejnych informacji. Aby przywrócić ustawienia fabryczne, wykonaj następujące czynności:

  • Wybierz opcję [Ustawienia].
  • Wybierz opcję [Ustawienia systemowe].
  • Wybierz opcję [Pomoc techniczna].
  • Wybierz opcję [Ustawienia fabryczne].
  • Wybierz [OK].

*UWAGA: Przywrócenie ustawień fabrycznych spowoduje usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień.

Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

  • KDL-48R550C
  • KDL-49WD755
  • KDL-49WE755
  • KD-55XE7005