Kiedy korzystam ze słuchawek lub urządzenia audio z Bluetooth, filmy 4K z serwisu Netflix są wyświetlane w wersji 2K
WAŻNE: Ten artykuł dotyczy tylko określonych produktów. Proszę sprawdzić Obowiązujące produkty na górze tego artykułu.
Jeśli korzystanie ze słuchawek lub urządzenia audio z Bluetooth sprawia, że filmy 4K z serwisu Netflix są wyświetlane w wersji 2K, wykonaj instrukcje dotyczące posiadanego telewizora.
- Serie A9F_AF9, Z9F_ZF9, Z9G_ZG9, A9G_AG9, XG95_X95G, XG85_X85G_U8G (55, 65, 75, 85): W celu rozwiązania tego problemu zaktualizuj oprogramowanie systemowe do najnowszej wersji. Pliki do pobrania są zamieszczone na stronie pomocy technicznej dla posiadanego modelu.
Dalsze informacji zawiera artykuł Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
Uwaga: Jeśli aktualizacja oprogramowania systemowego jest z jakiegoś powodu niemożliwa, skorzystaj z poniższego doraźnego rozwiązania. - Inne modele: problem ten zostanie rozwiązany poprzez przyszłą aktualizację oprogramowania. Zaktualizuj oprogramowanie systemowe, gdy zostanie udostępniona aktualizacja. Dalsze informacji zawiera artykuł Jak wykonać aktualizację oprogramowania.
Uwaga: Do czasu wydania aktualizacji oprogramowania korzystaj z poniższego doraźnego rozwiązania.
Doraźne rozwiązanie
- Aby oglądać filmy z serwisu Netflix w 4K, odłącz urządzenie audio Bluetooth lub użyj połączenia przewodowego. Jeśli podłączone jest urządzenie Bluetooth (A2DP), do czasu wspomnianej powyżej aktualizacji oprogramowania filmy 4K z serwisu Netflix nie będą wyświetlane w rozdzielczości 4K.
*Android TV jest znakiem towarowym Google LLC.