Błąd: 400/404, aplikacja YouTube w odtwarzaczu Blu-ray nie uruchamia się
11 kwietnia 2018 r.
Pewne odtwarzacze Blu-ray Disc i zestawy kina domowego z odtwarzaczem Blu-ray Disc zawierają aplikację YouTube.
Aplikacja ta może nie uruchamiać się lub wyświetlać w czasie pracy komunikat o błędzie.
Objawy te nie świadczą o awarii odtwarzacza Blu-ray Disc lub zestawu kina domowego z odtwarzaczem Blu-ray Disc.
Jeśli te same objawy wystąpią obecnie na nowo, prosimy o zastosowanie się do zamieszczonej poniżej instrukcji.
Przepraszamy za wynikłe niedogodności.
Jeśli przy próbie uruchomienia aplikacji YouTube pojawia się błąd 400/404, należy zaktualizować Usługę Internetu.
Aktualizowanie usługi:
- Z ekranu głównego (Home) wybierz ikonę aplikacji YouTube.
- Naciśnij przycisk OPTION na pilocie.
- Z wyświetlonego menu wybierz opcję Aktualizuj usługęlub Aktualizuj listę, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Kiedy pojawi się komunikat „Treść internetowa jest gotowa.”, wybierz opcję Zamknij i naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Sprawdź, czy można uruchomić aplikację YouTube.
UWAGA: Jeśli aktualizacja usługi nie rozwiąże problemu, należy wykonać inicjalizację ustawień osobistych.
Inicjalizacja ustawień osobistych:
UWAGA: Inicjalizacja ustawień osobistych powoduje skasowanie danych logowania i ustawień komunikacji z usługą sieciową. Wymagane będzie ponowne skonfigurowanie tych ustawień, dlatego przed inicjalizacją należy przygotować potrzebne informacje, takie jak ustawienia łączności z siecią bezprzewodową.
- Wybierz opcję Ustawienia.
- Wybierz opcję Resetowanie.
- Wybierz opcję Inicjalizuj informacje osobiste, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Kiedy pojawi się ostrzeżenie, wybierz OK i naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Kiedy pojawi się komunikat Inicjalizacja zakończona, wybierz opcję Zamknij, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Użyj przycisku Return na pilocie, aby powrócić do ustawień.
- Wybierz opcję Ustawienia sieciowe.
- Wybierz opcję Ustawienia internetowe.
- Skonfiguruj ustawienia sieci.
- Użyj przycisku HOME na pilocie, aby powrócić do ekranu głównego.
- Wybierz opcję Polecane Aplikacje, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
UWAGA: Jeśli polecane aplikacje nie pojawiają się, spróbuj wykonać następujące czynności:
- Wybierz opcję Wideo.
- Wybierz opcję Wideo internetowe, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Kiedy pojawi się UMOWA LICENCYJNA DLA UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO.
- Wybierz opcje Zgadzam się i Dalej, po czym naciśnij przycisk ENTER na pilocie.
- Sprawdź, czy można uruchomić aplikację YouTube.