Identyfikator artykułu : 00190837 / Ostatnia modyfikacja : 28.03.2018

Nowa wersja wewnętrznego oprogramowania telewizorów Sony z platformą Android TV z lat 2016 i 2017 (serie XD70, XD75, XD80, SD80, XD83, ZD9, XE80, XE83, XE85, XE90, XE93, XE94 i A1) — aktualizacja z 28 marca 2018 r.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Miło nam poinformować, że 28 marca 2018 r. zostanie udostępniona kolejna aktualizacja wewnętrznego oprogramowania (6.285). Będzie ona stopniowo wprowadzana w kwietniu i pobierana bezpośrednio z sieci do telewizora.

To wydanie oprogramowania wewnętrznego wprowadza nowe możliwości poprawiające działanie telewizora i jego następujących funkcji:

  • Zainstalowane wtelewizorze aplikacje/serwisy do strumieniowej transmisji filmów, takie jak Amazon Prime Video czy Netflix, obsługują materiały Dolby Vision. (Tylko ZD9, XE94, XE93 iA1)*
  • Rozwiązano problem pojawiania się następującego komunikatu: „Menedżer usług Samba przestał działać”.
  • Rozwiązano problem zodtwarzaniem materiałów zserwisu Amazon Prime Video objawiający się zatrzymywaniem obrazu ibrakiem synchronizacji obrazu zdźwiękiem.
  • Rozwiązano problem, wwyniku którego mimo włączonej funkcji „BRAVIA Sync Control” wzmacniacz nie przełączał automatycznie wejścia na telewizor.

W celu zapoznania się z pełną listą cech i zalet oraz pobrania tego oprogramowania wewnętrznego prosimy o odwiedzenie strony internetowej z opisem posiadanego telewizora.

Zalecanym sposobem uzyskania tej aktualizacji jest ustawienie w telewizorze opcji Automatyczne pobieranie oprogramowania na Wł. W takim przypadku aktualizacja powinna zostać automatycznie pobrana przez telewizor w najbliższych tygodniach.

Wewnętrzne oprogramowanie można też pobrać z europejskiej witryny pomocy technicznej, a następnie zainstalować w telewizorze z pamięci USB. 

[Serie telewizorów, których dotyczy informacja]


Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

  • KD-55A1
  • KD-65ZD9
  • KD-55XE8096

* Wybrane telewizory Sony (serie ZD9, XE94, XE93 iA1) będą obsługiwać materiały Dolby Vision po aktualizacji oprogramowania, której wprowadzenie wEuropie przewidziano na kwiecień 2018r. Aby można było oglądać materiały Dolby Vision, aplikacja/serwis do strumieniowej transmisji filmów musi obsługiwać system Dolby Vision. Wcelu uzyskania dodatkowych informacji należy skontaktować się zdostawcą aplikacji / operatorem serwisu. Dodatkowo, po zaktualizowaniu oprogramowania telewizora Sony wymagana będzie także aktualizacja oprogramowania urządzeń umożliwiających odtwarzanie materiałów Dolby Vision (takich jak strumieniowe odtwarzacze multimediów czy odtwarzacze Blu-ray UHD), które są podłączone do telewizora Sony przez łącze HDMI. Umożliwi to odtwarzanie materiałów Dolby Vision ztakich urządzeń. Aby uzyskać więcej informacji oterminie aktualizacji posiadanego odtwarzacza, należy skontaktować się zproducentem.


Uprzejmie informujemy, że udostępnienie ogłoszonej poniżej aktualizacji wewnętrznego oprogramowania nastąpi z opóźnieniem. Nasi inżynierowie wciąż optymalizują oprogramowanie, by z chwilą jego udostępnienia zapewnić najlepsze możliwe wrażenia.

Nowy harmonogram aktualizacji zamieścimy na tej stronie tak szybko, jak będzie to możliwe. Zalecamy dodanie tej strony do zakładek. Umożliwi to uzyskiwanie nowych informacji na ten temat. Można również dodać posiadany model do aplikacji mobilnej Support by Sony, która zapewnia natychmiastowe powiadomienia dotyczące produktu.

Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.


Aktualizacja wewnętrznego oprogramowania: wprowadzenie systemu Dolby Vision w telewizorach Sony z platformą Android TV z lat 2016 i 2017 (serie ZD9, XE93, XE94 i A1) — 18 grudnia 2017 r.

Miło nam poinformować, że w końcu stycznia 2018 r. planujemy rozpocząć aktualizację wewnętrznego oprogramowania telewizorów do nowej wersji.

Aktualizacja ta zapewni obsługę systemu Dolby Vision i w lutym stopniowo obejmie wszystkie telewizory w Europie.

Zalecanym sposobem uzyskania tej aktualizacji jest ustawienie w telewizorze opcji Automatyczne pobieranie oprogramowania na Wł. W takim przypadku aktualizacja powinna zostać automatycznie pobrana przez telewizor we wskazanym powyżej okresie.

Życzymy zadowolenia z użytkowania tej nowej funkcji.


Najlepsze życzenia świąteczne od zespołu pomocy technicznej Sony!


Modele, których dotyczy informacja:

 Telewizory z platformą Android TV z 2017 r. Serie XE94, XE93 i A1
 Telewizory z platformą Android TV z 2016 r. Seria ZD9

 

Nie wiesz, z jakiej serii jest Twój telewizor? Oto kilka przykładów:

  • KD-55A1
  • KD-65ZD9
  • KD-75XE9405


UWAGA: YouTube - Pomoc - Zarzadzanie ustawieniami napisów