Identyfikator artykułu : 00192115 / Ostatnia modyfikacja : 01.02.2018

Niepojawiające się lub niedziałające przejściowo aplikacje w niektórych telewizorach Sony BRAVIA (serie XE70, WE6 i WE75) — 17 listopada 2017 r.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Mamy świadomość występujących czasami problemów z wyświetleniem lub użyciem różnych aplikacji obsługujących serwisy z filmami na życzenie i inne serwisy internetowe.*

Problem ten można doraźnie rozwiązać, wykonując inicjalizację informacji osobistych poprzez wybór następujących opcji: [Ustawienia] > [Pomoc techniczna] > [Inicjalizuj informacje osobiste].

Jeśli wykonanie powyższych czynności nie wyeliminuje problemu, zalecamy przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora: [Ustawienia] > [Pomoc techniczna] > [Ustawienia fabryczne]. Prosimy o zwrócenie uwagi na fakt, że po wykonaniu tej operacji pojawi się ekran konfiguracji początkowej.

Nasi inżynierowie pracują obecnie nad ustaleniem przyczyny tego problemu i w najbliższej przyszłości dostarczą jego trwałe rozwiązanie (w formie aktualizacji oprogramowania).

Zalecamy dodanie tej strony do zakładek. Umożliwi to uzyskiwanie nowych informacji na ten temat. Można również dodać posiadany model do aplikacji mobilnej Support by Sony, która zapewnia natychmiastowe powiadomienia dotyczące produktu.

Przepraszamy za ewentualne niedogodności.

UWAGA: Obecnie problem ten może wystąpić u ograniczonej liczby użytkowników. Jeżeli aplikacje działają normalnie, prosimy o zignorowanie tego komunikatu.*