Identyfikator artykułu : 00178719 / Ostatnia modyfikacja : 22.07.2018

Brak paska głośności lub niedziałający pasek głośności w aplikacjach IPTV, YouTube i Netflix.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Jeśli w aplikacji IPTV, YouTube lub Netflix nie pojawia się lub nie działa pasek głośności, wyłącz telewizor i z powrotem włącz go pilotem.

Jeżeli problem pozostanie nierozwiązany, zaktualizuj oprogramowanie telewizora (firmware).
Sposób aktualizacji oprogramowania przez pobranie go z sieci opisano poniżej:

  1. Naciśnij przycisk Home na dostarczonym pilocie.
  2. Wybierz opcję Ustawienia.
  3. Wybierz opcję Pomoc techniczna.
  4. Wybierz opcję Aktualizacja oprogram..
  5. Wybierz opcję Sieć.

    UWAGA: Jeśli oprogramowanie jest już zaktualizowane do najnowszej wersji, należy przywrócić ustawienia fabryczne telewizora.
    Sposób przywracania ustawień fabrycznych opisano poniżej.

    1. Naciśnij przycisk Home na dostarczonym pilocie.
    2. Wybierz opcję Ustawienia.
    3. Wybierz opcję Customer Support (Pomoc techniczna).
    4. Wybierz opcję Ustawienia fabryczne.