Czy coś jest nie tak z obrazem lub dźwiękiem? Jeśli masz wrażenie, że coś jest nie w porządku z obrazem i dźwiękiem, możesz to z łatwością sprawdzić.
Jak przetestować obraz i dźwięk w telewizorze Sony
- Naciśnij przycisk HELP na pilocie. Możesz także wyświetlić ekran Pomoc w głównym menu telewizora:
- Wybierz kolejno opcje HOME →
Aplikacje → Pomoc.
- W telewizorach z platformą Android™ 7.0 lub starszą wybierz opcje HOME →
Pomoc.
- W telewizorach z platformą Android™ 7.0 lub starszą wybierz opcje HOME →
- Wybierz kolejno opcje HOME →
- W sekcji Najlepsze rozwiązania pomocy technicznej wybierz opcję Diagnozowanie problemów.
- Jeśli opcja ta nie jest dostępna, przejdź do następnej czynności.
- Jeśli opcja ta nie jest dostępna, przejdź do następnej czynności.
- Wybierz opcję Objawy dotyczące obrazu lub dźwięku.
- Wybierz opcję Start.
- Telewizor odtworzy serię obrazów i dźwięków, które pozwolą przetestować wyświetlacz i system audio.
- Aby przerwać test, naciśnij przycisk BACK na pilocie.
- Po zakończeniu testu na ekranie telewizora pojawi się komunikat Test obrazu i dźwięku zakończony!.
- Wybierz opcję Koniec, aby zakończyć test.
- Aby powtórzyć test, wybierz opcję Uruchom ponownie test lub Rozpocznij ponownie.