Identyfikator artykułu : 00172959 / Ostatnia modyfikacja : 12.12.2018

PROŚBA O ZAPRZESTANIE UŻYWANIA KOMPUTERA VAIO FIT 11A

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Aktualizacja: Program napraw dla VAIO Fit 11A (z dnia 24 kwietnia 2014)

Szanowni Klienci,

Niniejszym pragniemy poinformować, że mogą już Państwo zgłaszać chęć zarejestrowania produktu do bezpłatnej naprawy. W połowie maja tego roku, wspólnie z naszym dostawcą, rozpoczniemy proces wymian wadliwych baterii.

Aby sprawdzić, czy problem dotyczy posiadanego komputera, wystarczy poniżej wprowadzić jego numer seryjny.

Jeśli problem dotyczy posiadanego przez Państwa urządzenia, prosimy wpisać dane kontaktowe we wskazanym miejscu, a skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku następnych dni. Mogą Państwo również zadzwonić na naszą infolinię pod numer 0 801 382 462 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00).

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikłe z opisanej sytuacji.

PROŚBA O ZAPRZESTANIE UŻYWANIA KOMPUTERA VAIO FIT 11A

Szanowni klienci!

Odkryliśmy, że niewymienny akumulator dostarczany przez firmę zewnętrzną może ulec awarii i spowodować przegrzanie komputera.

W wyniku tego może dojść do częściowego stopienia obudowy komputera.

Akumulator ten stanowi część komputerów VAIO Fit 11A, które trafiły na rynek w lutym 2014 roku. Modele, których problem dotyczy, sprzedawane na terenie Europy to:

 

 SVF11N16CTB  SVF11N1L2RP
 SVF11N1A4E  SVF11N1L2RS
 SVF11N1C5E  SVF11N1M2ES
 SVF11N1L2EB  SVF11N1S2EB
 SVF11N1L2EP  SVF11N1S2ES
 SVF11N1L2ES  SVF11N1S2RS

Jeśli posiadają Państwo jeden z modeli wymienionych powyżej, dla własnego bezpieczeństwa prosimy wyłączyć komputer, odłączyć od zasilacza i zaprzestać korzystania z niego.

Aby sprawdzić, czy problem dotyczy posiadanego komputera, wystarczy poniżej wprowadzić jego numer seryjny.

Jeśli problem dotyczy posiadanego przez Państwa urządzenia, prosimy wpisać dane kontaktowe we wskazanym miejscu, a skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku następnych dni. Mogą Państwo również zadzwonić na naszą infolinię pod numer 0 801 382 462 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00).

Przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikłe z opisanej sytuacji.

Czy problem dotyczy mojego modelu?