Identyfikator artykułu : 00154812 / Ostatnia modyfikacja : 16.10.2017

Przy wybieraniu aplikacji dodanej do sekcji Moje aplikacje na Pasku zawartości (DISCOVER) pojawia się komunikat „Błąd: Funkcja niedostępna”

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Usługa mogła przestać działać lub zmianie uległ jej adres URL. Prosimy o sprawdzenie, że usługa jest nadal świadczona.

Jeśli usługa przestała działać, należy usunąć dodaną aplikację, wykonując opisane poniżej czynności.
Jeśli zmienił się adres URL usługi, należy wyrejestrować aplikację, a następnie na nowo ją dodać.

Jak usunąć aplikację

  1. Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
  2. Kiedy wybrane będą Moje aplikacje, wybierz opcję Edytuj Moje aplikacje.
  3. Wybierz opcję Moje aplikacje.
  4. Wskaż aplikację, którą chcesz usunąć, po czym wybierz opcję Usuń z Moich aplikacji.

Jak zarejestrować aplikację

  • Jeśli sekcja Moje aplikacje nie zawiera jeszcze żadnych aplikacji

    1. Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
    2. Wybierz opcję Moje aplikacje.
    3. Wybierz opcję Dodaj aplikacje.
    4. Wskaż aplikację, którą chcesz dodać, po czym wybierz opcję Dodaj do Moich aplikacji.

  • Jeśli sekcja Moje aplikacje zawiera już aplikacje

    1. Naciśnij przycisk DISCOVER na pilocie.
    2. Kiedy wybrane będą Moje aplikacje, wybierz opcję Edytuj Moje aplikacje.
    3. Wybierz opcję Dodaj aplikacje.
    4. Wskaż aplikację, którą chcesz dodać, po czym wybierz opcję Dodaj do Moich aplikacji.