Identyfikator artykułu : 00146162 / Ostatnia modyfikacja : 29.03.2016

USŁUGI PREMIUM – CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

    P: Do zakupionej usługi dołączony został kod aktywacyjny – jak aktywować gwarancję?

    O: Aby aktywować zakupioną gwarancję, należy kliknąć tutaj i postępować według wskazówek. 


    P: Chcę przejrzeć warunki planów rozszerzonego serwisu Sony.
    O: Ogólne warunki planów rozszerzonego serwisu Sony znajdują się tutaj; należy wybrać swój kraj i język, a następnie kliknąć prowadzące do warunków łącze na dole strony.



    P: Które produkty Sony są kompatybilne z Usługi Premium?

    O: Sony oferuje rozszerzoną gwarancję obejmującą następujące kategorie urządzeń Sony: Telewizory BRAVIA, kamery, aparaty fotograficzne Cybershot, aparaty fotograficzne Alpha, obiektywy, domowe zestawy audio i odtwarzacze osobiste.
    W przypadku urządzeń XperiaPlaystation dodatkowe informacje można znaleźć na poświęconych im stronach.


    P: Czym różnią się Usługi Premium, rozszerzony plan serwisowy, rozszerzona gwarancja i pełna ochrona?

    O: Usługi Premium to nazwa kategorii Sony obejmującej m. in. rozszerzony plan serwisowy. Rozszerzony plan serwisowy to ogólne określenie usług rozszerzonej gwarancji i pełnej ochrony. Rozszerzona gwarancja to rozszerzenie zakresu gwarancji producenta. Usługa pełnej ochrony to rozszerzona gwarancja plus ochrona przed skutkami niefortunnych zdarzeń.