Nie mogę odtwarzać muzyki z serwisu iTunes, mimo że system jest połączony z przewodową siecią LAN
W rzadkich przypadkach po wykonaniu określonej sekwencji operacji system nie jest w stanie odtwarzać muzyki z serwisu iTunes pomimo połączenia z przewodową siecią LAN.
Wykonaj poniższe czynności.
- Wyłącz system.
Jeśli wskaźnik czuwania lub pracy/czuwania świeci na pomarańczowo, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby anulować tryb czuwania BLUETOOTH/sieci. Dopiero potem przejdź do kolejnego kroku.
- CMT-SX7 i CMT-SX7B
- Nie wyłączaj systemu.
- W MENU wyłącz ustawienie BT/NW Standby (Czuwanie BT/sieci).
- Wyłącz system.
- Upewnij się, że nie świeci wskaźnik czuwania.
- SRS-X99, SRS-X88 i SRS-X77
- Nie wyłączaj systemu.
- Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aby uaktywnić tryb czuwania.
- Upewnij się, że nie świeci wskaźnik pracy/czuwania.
UWAGA: aby ponownie włączyć tryb czuwania BLUETOOTH/sieci, naciśnij przycisk zasilania, gdy system jest włączony, i przytrzymaj go do momentu, aż wskaźnik pracy/czuwania zaświeci się na pomarańczowo.
- CMT-SX7 i CMT-SX7B
- Włącz ponownie system (nie odłączaj kabla sieci LAN).
- Upewnij się, że połączenie z siecią zostało nawiązane i ponownie spróbuj odtworzyć muzykę z serwisu iTunes.